xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

לחץ בעבודה?! לפני שרצים לקחת ריטלין: איך מתגברים על הפרעות קשב וריכוז בשגרת הקורונה?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
לחץ בעבודה // קרדיט: freepik
לחץ בעבודה // קרדיט: freepik

בשיתוף פרמה גורי

תקופת הקורונה גרמה ללחץ בעבודה לרבים: שינויים תעסוקתיים, עבודה בסביבה הביתית או בפגישות מרחוק ומי שסובל מהפרעות קשב וריכוז נאלץ להתמודד אפילו עם יותר אתגרים בקושי להישאר קשוב ופרודוקטיבי בעבודה בתנאים אחרים ומלחיצים יותר.
כיצד בכל זאת אפשר לתפקד היטב לפני שפונים לטיפול תרופתי כמו ריטלין או קונצרטה? לפניכם מספר אלטרנטיבות לרגיעה והשגת ביצועים טובים בעבודה בתקופת הקורונה.

ארגון – המפתח להצלחה

בעלי הפרעות קשב וריכוז חווים קשיים בסידור וארגון, אבל ניתן בהחלט לנסות לאמץ טכניקות התארגנות בהתאמה אישית. התחילו מסידור פיזי של סביבת העבודה – פינוי השטח מאלמנטים שיסיחו את דעתכם, התאמת הכיסא לשולחן כך שיהיה נוח לישיבה ממושכת.
רבים נעזרים באוזניות לבידוד רעשים ולהעלאת הריכוז. יש טכניקות שעוזרות לשיפור ההישגים בעבודה כמו למשל, טכניקות של חיזוק הזיכרון החזותי. תוכלו למרקר בצבע משימות ביומן בצבעים לפי סדר עדיפויות או לתלות פתקים בצבעים לפי תחומי פעילות שעליכם לבצע.
אפשר לפרק כל משימה למספר משימות, כי לעיתים עבודה בצעדים קטנים עוזרת להשיג את המטרה הגדולה.

הזמן עובר ואתם חייבים להשיג אותו

חשוב מאוד שתשקיעו בניהול נכון וחכם של הזמן שלכם. כדאי לסדר את המשימות בלו"ז שידוע מראש ולתעדף את המשימות על פי דחיפות וליצור מרווחים בין פגישות או משימות, כדי להטעין אנרגיות ולהתאוורר. אפשר להשתמש בפלאנק מנייר או בשימוש בתזכורות אלקטרוניות בלוח השנה והיומן הדיגיטלי בטלפון, כדי שלא תשכחו משימות חשובות. אם אתם הולכים לאיבוד בניירת העדיפו שימוש בפתרונות אוטומציה כמו תזכורות אוטומטיות או שימוש בטיימר להשלמת המשימה. לעיתים כשיודעים מראש שיש "דד ליין" מתפקדים טוב יותר ומזדרזים בביצוע.
על אף המצב אל תבודדו את עצמכם. שמרו על קשר עם עמיתים גם אם אתם רחוקים, כי לפעמים שיחות טלפון עם קולגות מסייעות בהחזרת האנרגיות והעלאת המוטיבציה.

חפשו את השקט שלכם

במידה והנכם עובדים מהבית חשוב לבחור פינה שקטה ככל שניתן. אפשר לתלות שלט על הדלת "נא לא להפריע" וללמד את הילדים שבשעות מסוימות לא נכנסים לאותו חדר. בדקו מה עוזר לכם להירגע ולהתמקד ולהתרכז יותר: האזנה למוסיקה רקע מרגיעה או להפך, אוזניות לנטרול רעשים להשגת דממה מוחלטת. בדקו מה עוזר לכם להתמקד בתכנים של הזום: כשאתם על השתק, כשלא רואים אתכם או להפך כאשר אתם משתתפים פעילים.
נסו לתרגל טכניקות הרגעה שיעבדו עבורכם בין אם מדובר במדיטציה, יוגה, מיינדפולנס או בכלל פעילות גופנית ותזונה נכונה העשירה ברכיבים בעלי אפקט מרגיע יותר.

נסו לסכם פגישות עבודה כדי לא לאבד את הפוקוס ושמרו על תנועה במרחב בין לבין משימות כדי לשמור על מיקוד לאורך זמן ולהימנע משעמום. בדקו אלטרנטיבות לריטלין כמו פורמולות על בסיס צמחים שנבדקו במחקרים רפואיים כתורמות לשיפור הריכוז והפחתת הלחץ.

גלשו למידע נוסף אודות הפרעות קשב וריכוז במבוגרים באתר פרמה גורי.

*** ריכוזית מבית פרמה גורי מכילה פורמולת צמחי המרפא הסיניים שנבדקה במחקר קליני בתל השומר ויעילותה הוכחה כשנרשם שיפור מובהק במבחן TOVA אצל הילדים הנבדקים שסבלו מהפרעות קשב וריכוז.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x