xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

"לא רציתי שהיא תמות": בן 7 מארה"ב הציל את אחותו מבית שעלה בלהבות

לאחר שההורים גילו שפרצה שריפה בביתם, הם חילצו שניים מתוך שלושת ילדיהם, אך לא הצליחו להציל את התינוקת בגלל שהלהבות חסמו את הדרך; אחיה בן ה-7 רצה להציל את אחותו הקטנה, הוא טיפס על החלון והוציא אותה רגע לפני שעלתה באש
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה צילום Pixabay
אילוסטרציה צילום Pixabay

לפני שלושה שבועות, בביתם של כריס דוידסון שבעיירה קטנה בטנסי, התפשט עשן סמיך בשעות הלילה המאוחרות. ההורים, ניקול וכריס, שבעצמם שני צוותי כיבוי לשעבר, התעוררו בעקבות הריח, והוציאו את הבנים איליי ואלייז'ה, אך לא הצליחו להגיע לחדרה של ארין בת השנתיים בגלל הלהבות.

"העשן והאש היו חזקים מדי ולא הצלחנו להגיע אליה", סיפר האב כריס. "יצאנו החוצה כדי לקחת אותה דרך החלון, אך לא היה על מה לטפס".

כריס, לא וויתר, הוא הרים את איליי בן ה-7 שטיפס דרך החלון והוציא את ארין מהעריסה שלה, כך דווח ה'ניו יורק פוסט'. הכבאים התרשמו מהגבורה של איליי, הוא עשה זאת רגע לפני שהלהבות התפשטו בכל הבית שנשרף כליל.

"בהתחלה חששתי שלא אוכל לעשות זאת, אבל אז אמרתי לאבא שלי שלקחתי אותה, כי לא רציתי שאחותי תמות", אמרי איליי שהפך לגיבור מקומי.

ההורים אמרו בהתרגשות שהם גאים מאוד באיליי שעשה מעשה "שגם אדם בוגר לא יכול היה לעשות".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
2 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments
09/09/2023 05:19

Your article gave me a lot of inspiration, I hope you can explain your point of view in more detail, because I have some doubts, thank you.

09/10/2023 12:38

I am currently writing a paper that is very related to your content. I read your article and I have some questions. I would like to ask you. Can you answer me? I'll keep an eye out for your reply. 20bet

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
2
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x