xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

"לא נערכנו": רק 4 מכל 10 צרפתים יתחסנו

סקר עולמי שנערך ב-15 מדינות, משאיר את הצרפתים די מאחור עם מוכנות להתחסן, כאשר הראשונה היא סין, שם רבים מעוניינים בחיסון; כעס גדול על הולנד שלא התחילה לחסן
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה צילום: Pixabay
אילוסטרציה צילום: Pixabay

לאחר שביום ראשון האחרון רוב מדינות אירופה החלו במבצע החיסונים, נערכו סקרים רבים בקרב המדינות. לפי סקר של Ipsos, שנערך בשיתוף עם הפורום הכלכלי העולמי, רק 40% מהצרפתים רוצים לקבל את החיסון לנגיף – מה שאמור להדאיג את הרשויות בכלל, ואת מקרון בפרט.

בתגובה לביקורת ברשתות החברתיות אמר גורם במשרד הבריאות הצרפתי: "אנחנו לא נערכנו לריצה של 100 מטר אלא למרתון. ההתחלה זהירה, אבל אנחנו נגביר את הקצב ונחסן בהיקף רחב מאוד".

הסקר, שנערך ב-15 מדינות רחבי העולם, בהשתתפות יותר מ-13,500 נשאלים, הראה כי האזרחים הסינים, הם עם הכי הרבה מוכנות להתחסן (80%).

אחריהם, ניתן למצוא: ברזיל (78%), מקסיקו (77%), בריטניה (77%), אוסטרליה (75%), דרום קוריאה (75%),קנדה (71%), ארה"ב (69%),עלייה של 5% לעומת הסקר הקודם באוקטובר.

אחרי ארה"ב נמצאות גרמניה (65%), איטליה (62%), ספרד (62%) ויפן (60%). מי שעדיין לא החלה לחסן, ונחשבת מאחור, היא הולנד שתחל לחסן רק בינואר. בכיר לשעבר במערכת הבריאות ההולנדית תקף את מבצע החיסונים במדינה, ואמר שהאסטרטגיה ההולנדית מביכה.

הממשלה הסבירה שהיא צריכה להשלים את ההכנות, שכוללות רישום של כל החיסונים ואנשי הצוות. "בסופו של דבר היעד שלנו הוא לחסן כמה שיותר", אמר שר הבריאות הוגו דה יונגה. "אנחנו נוכל לעמוד ביעד הזה רק אם לציבור יהיה אמון בחיסון ובהליך החיסונים". 

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x