xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

כל מה שצריך לדעת על שמאי רכב

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

עבור רוב הישראלים, רכב זו ההוצאה השניה בגובהה אחרי דירה. מעבר להוצאה הראשונה ועלויות הרכישה, הרי שלרכב יש עוד הרבה הוצאות בדרך: חידוש רישיון שנתי, דלק, ביטוח, טיפולים וכיוצא בזה. ואפילו לא דיברנו על הפחת שמצטבר עם השנים.

כדי לוודא שאנחנו לא שורפים כסף לשווא, חשוב שסביב הרכב שלנו יהיו בעלי מקצוע אמינים וטובים. אנחנו רוצים שחברת הביטוח שלנו תהיה שם בשבילנו בעת הצורך, אנחנו רוצים שהמוסכניקים שלנו יהיו הכי מקצועיים וכיוצא בזה.

אבל יש איש מקצוע אחד, שמשום מה לא זוכה להערכה שמגיעה לו בתחום הרכב, למרות שהעבודה שלו יכולה להיות שווה לנו המון המון כסף. מדובר על שמאי רכב, כמובן.

מה זה שמאי רכב?

שמאי רכב הוא בעל מקצוע שתפקידו להעריך את שווי הרכב, את ירידת הערך שלו במקרה של תאונה או פגיעה אחרת, וכיוצא בזה.

בדרך כלל, נפנה לשמאי רכב במקרים הבאים:

  • קנייה או מכירה של רכב יד שניה.
  • ייבוא של רכב מחו"ל.
  • לאחר תאונת דרכים או פגיעה ברכב

האם יש הבדלים בין שמאי הרכב השונים?

כדי לענות על השאלה הזאת, האם יש הבדלים בין שמאי רכב שונים, בואו נחשוב על מקרה שלצערנו קורה להרבה נהגים. לאחר תאונת דרכים, בעל הרכב פונה לחברת הביטוח על מנת לקבל את הפיצויים על ירידת הרכב ולטובת תיקון הרכב.

בשלב הזה, חברת הביטוח מעבירה לבעל הרכב רשימה של שמאים שעובדים איתה, שיכולים להוציא דוח שמאי שקובע מהי ירידת הערך של הרכב בעקבות הפגיעה בתאונה.

על פניו, נראה שירות נהדר. אבל כשחושבים על זה יותר לעומק, האם זה באמת משתלם לנו? הרי אם שמאי הרכב מקבל את הפרנסה שלו בזכות חברת הביטוח, יכול להיות שיש לו אינטרס לדאוג לחברת הביטוח כדי לקבל עוד לקוחות?

כאן לדוגמא יהיה עדיף לפנות לשמאי רכב פרטי, שלא עובד עם חברות הביטוח ולא מקבל את הפרנסה שלו מהם. המשמעות היא שהוא יהיה יותר אובייקטיבי ויוכל לעמוד לצדכם מול חברת הביטוח.

מי משלם על שמאי רכב פרטי?

ישנה טעות נפוצה ולפיה חברת הביטוח מכסה את עלות השמאי אך ורק אם מדובר על שמאי רכב שמגיע מטעמה. חשוב לדעת שזו טעות מהותית, משום שהחוק בישראל מחייב את חברות הביטוח לכסות את עלות השמאי גם אם מדובר על שמאי רכב פרטי שבעל הרכב הביא בעצמו, ללא קשר לרשימת השמאים של הביטוח.

המשמעות היא שאתם יכולים לקבל הרבה יותר כסף מחברת הביטוח, ואתם אפילו לא צריכים לשלם מכיסכם את הוצאות השמאי, כי חברת הביטוח מחוייבת לשלם לכם על השירות הזה.

לכן, אם אתם זקוקים לשירות של שמאי רכב, כדאי שתחשבו פעמיים אם אתם רוצים לפנות לשמאי שעובד עם חברת הביטוח, או לשמאי רכב פרטי שיראה מול עיניו את האינטרסים שלכם, ולא את אלה של חברת הביטוח.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron