xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

יוכפל כל 24 שעות: ההאקרים שפרצו לשירביט דורשים מיליון דולר

האקרים שפרצו לחברת הביטוח הישראלית דורשים מיליון דולר כופר לשמור על פרטיות הנתונים הקבוצה מזהירה שהסכום יוכפל כל 24 שעות
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
פריצה למחשבים אילוסטרציה: צילום Pixabay
פריצה למחשבים אילוסטרציה: צילום Pixabay

האקרים שפרצו לחברת הביטוח הישראלית דורשים מיליון דולר כופר לשמור על פרטיות הנתונים, הקבוצה מזהירה שהסכום יוכפל כל 24 שעות, ומאיימת שהם ימכרו את המסמכים אם כספי הכופר לא ישולמו תוך שלושה ימים.

ההאקרים שגנבו את המידע האישי של הלקוחות מחברת הביטוח הישראלית שירביט דורשים כמיליון דולר בכדי לשמור על פרטיות המידע. קבוצת הפריצות Black Shadow הודיעה ביום רביעי בלילה כי אם הסכום המבוקש של 50 ביטקוין (כ-950,000 $) יועבר לחשבונה תוך 24 שעות היא לא תפרסם או תמכור את המידע.

עם זאת, היא הזהירה כי הסכום יוכפל ל-100 ביטקוין לאחר 24 שעות ול-200 ביטקוין לאחר 24 נוספים. אחר כך איימה הקבוצה: "אנחנו נמכור את הנתונים לאחרים".

בהודעה נאמר: כי "הזמן שלכם מתחיל ב-09:00 בבוקר שעון ירושלים", הם שלחו לחברה את פרטי החשבון שאליו חברת הביטוח צריכה להעביר את הכסף.

כדי להוכיח שיש להם את הנתונים, ההאקרים פרסמו רישיונות נהיגה ונתונים אישיים אחרים, לכאורה מקהל הלקוחות של שירביט. שירביט טרם הגיבה לדרישות.

ההאקרים טענו כי הם מחזיקים בכמות עצומה של מסמכים מלקוחות שירביט, שרבים מהם עובדי מדינה.

כזכור קבוצת האקרים שמטרה אינה ידועה, הצליחה לפרוץ לשרתי חברת הביטוח שירביט והצליחה לגנוב פרטי מבוטחים ומסמכים. הקבוצה אף הפיצה חלק מהמסמכים ברשת.

בהודעה חריגה מטעם רשות שוק ההון ולמערך הסייבר הלאומי, הוגדרה הפריצה כ'אירוע דלף מידע' בחברת שירביט. "רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון ומערך הסייבר הלאומי מעדכנים על אירוע דלף מידע מחברת הביטוח שירביט", נמסר בהודעה.

בחשבון הטוויטר הרשמי קבוצת האקרים בשם BlackShadow, פורסמו שמותיהם של מבוטחים ישראלים ואף מסמכים שנגנבנו משרתי החברה. הפורצים כתבו כי הצליחו לפרוץ לשרתי החברה והגדירו זאת כ'מתקפת סייבר ענקית'. לטענתם, הצליחו לגרום נזק לשרתי החברה.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
15 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
15
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x