xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

יהודי צרפת קוראים: "הצילו את בתי הכנסת שלנו"

"בתי הכנסת שלנו נסגרו למשך שלושה חודשים מוקדם יותר השנה ואז נפתחו מחדש אך עם הטלת הגבלות חמורות, הצילו אותם" כך אומר נשיא הקהילות היהודיות בצרפת יואל מרגי
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
מתפלל בבית כנסת אילוסטרציה: צילום Pixabay
מתפלל בבית כנסת אילוסטרציה: צילום Pixabay

מרגי פתח במסע פרסום ופנה לתרומות בקרב יהודי צרפת, כדבריו, להציל את בתי הכנסת במדינה שנמצאים במצב כלכלי קשה בגלל המגיפה וההכלה. "כאשר בתי הכנסת נסגרים אתה מבין עד כמה הם קריטיים לחיים היהודיים, כשאנחנו לא יכולים להתפלל בציבור, כשאנחנו לא יכולים להקיד קדיש, כשאנחנו מאבדים את יקירינו, כשאנחנו לא יכולים לערוך חתונות, אנו מבינים עד כמה חשוב בית הכנסת".

בראיון לתקשורת האירופאית אומר מרגי: "בתקופות קשות אלו אנו עדים לקמפיינים המקדמים תמיכה בתרבות, קולנוע, תיאטרון, תיירות, עסקים, ספריות, אנחנו לא צריכים להתבייש כיהודים לקרוא לתמיכה במבנה המהותי של היהדות שהוא בית הכנסת. אני קורא לתנועה מקבילה בכל מדינות אירופה".

מרגי מספר כי הוא אמר לכמה נשיאים צרפתים מז'אק שיראק לניקולה סרקוזי, פרנסואה הולנד ולאחרונה עמנואל מקרון, שיהיו פחות ופחות יהודים בצרפת בעוד כמה שנים מסיבות שונות: "ראשית, יש בעיה של התבוללות. יהודים שמאבדים את זהותם. זה נכון בצרפת כמו במדינות אחרות באירופה ובעולם. יתר על כן, יש את עזיבת היהודים מצרפת".

"תופעת העלייה במהלך 50 השנים האחרונות אך במיוחד בחמש או עשר השנים האחרונות מצרפת לישראל, בצרפת יש פחות יהודים כיום מאשר לפני עשרים שנה. זה ברור וזה נכון למדינות רבות באירופה. עכשיו זו מציאות דמוגרפית, אך יחד עם זאת מעולם לא היו מבנים יהודיים רבים, בתי ספר יהודיים, אפשרויות לימוד, מסעדות שיענו על הרצון לחיות את זהותך בקהילה היהודית".

"יש פחות יהודים, אך במקביל יש רצון להמשיך ולפתח את מבני הקהילה היהודית. אני מדבר כאן מהמרכז האירופי ליהדות בפריז שחנכנו לפני שנה בדיוק בנוכחות הנשיא עמנואל מקרון. זהו אחד המבנים המפותחים הגדולים באירופה. זו ההוכחה שלמרות הטרור, למרות ההתקפות, למרות הירידה הדמוגרפית עלינו מוטלת החובה – ואני אומר זאת לכל מדינות אירופה – להמשיך לבנות ולפתח את המבנים היהודיים הללו. כי כל יהודי חשוב. כדי להגיע לכל יהודי אנו זקוקים למבני חינוך".

מרגי אומר לגבי עליית יהודים מצרפת לישראל: "בגלל המצב כאן בצרפת, אנשים לפעמים במקום לעבור לשכונה אחרת יותר בטוחה, בוחרים פשוט לעזוב את צרםת. אך אנשים רבים עולים לארץ ישראל מסיבות עסקיות או מקצועיות או ממניעים אידיאולוגיים, הם רוצים להצטרף למשפחתם בישראל או לחיות חיים רוחניים שם, אבל ללא כל ספק, יש גם אנשים שעזבו בגלל אנטישמיות, אנטי ציונות ופחד מאיסלאם קיצוני".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments
05/10/2023 02:59

I am currently writing a paper that is very related to your content. I read your article and I have some questions. I would like to ask you. Can you answer me? I'll keep an eye out for your reply. 20bet

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x