xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

טרגי: אחרי שהצילה את חמשת ילדיה אם מרוסיה נשרפה למוות

במהלך שעות הלילה המאוחרות, החלה להתלקח אש ממטבח הבית ולכדה את בני המשפחה בתוך שריפה משתוללת, האם הצילה את כל ילדיה, אך לא הצליחה להינצל; "אשתי טיפלה בבית ובילדינו, אין לי מושג איך נתמודד בלעדיה"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה צילום Pixabay
אילוסטרציה צילום Pixabay

גולנארה קוסטלניוק, בת ה-31, נשרפה כאשר התקרה הבוערת קרסה מעלייה, שניות לאחר שסיימה לפנות את ילדיה הקטנים. השריפה אירעה בלילה ברביעי האחרון בעיר יקוצק שברוסיה, כאשר אש החלה להתלקח מהמטבח והובילה לאסון המזעזע.

לאחר שלאם נודע על ההתפרצות בביתה, היא חסמה את דלת הכניסה, בעוד הנכס עלה בלהבות והתמלא בעשן סמיך. 

הדיווח בתקושרת על המוות

מי שהעיר את האמא, היה הבנה הבכור, כאשר הוא התעורר במהלך הלילה בגלל שהיה צמא, וכאשר הוא התקרב לכיוון המטבח, הוא הבחין בשריפה.

לאחר שהשניים הבינו כי הם נלכדו בביתם הבוער, האם שברה את אחד מחלונות הבית ועזרה לבנה הבכור לטפס את דרכו החוצה. לאחר שהבן עבר, קוסטלניוק העבירה לו את ארבעת ילדיה הנוספים, כך על פי הדיווחים ברוסיה.

לאחר שסיימה לפנות את ילדיה, היא נהרגה על ידי קורת עץ בוערת שנפלה עליה מהתקרה, רגע לפני שהספיקה להימלט. צוות כיבוי האש, שהגיע למקום אחרי שהשכנים התקשרו לדווח על השריפה, הוא זה שמצא את גופתה של האם.

הבעל של קוסטלניוק היה בעבודתו בזמן שפרצה השריפה, ואמר לתקשורת המקומית: "אשתי טיפלה בבית ובילדינו, אין לי מושג איך נתמודד בלעדיה". 

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments
05/05/2023 18:01

I am an investor of gate io, I have consulted a lot of information, I hope to upgrade my investment strategy with a new model. Your article creation ideas have given me a lot of inspiration, but I still have some doubts. I wonder if you can help me? Thanks.

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x