xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

טענה בצפון קוריאה: קים ג'ונג און ירה באקדח בגיל 3; וזה לא הדבר היחיד שהוא עשה

דיווח מצפון קוריאה כי המנהיג קים ג'ונג און, רכב על סוס בגיל שש, נהג במשאית במהירות 140 קמ"ש בגיל שמונה, וניצח פעמיים את אלוף אירופה בחתירה בסירה בגיל תשע. המנהיג העליון גם טיפס לראש הר פאקטו, הר געש בקוריאה הצפונית המתנשא לגובה של כ-3000 מטר ללא ציוד לטיול בזמן השלגים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
פסלים של קים איל-סונג, וקים ג'ונג איל בצפון קוריאה: צילום Pixabay
פסלים של קים איל-סונג, וקים ג'ונג איל בצפון קוריאה: צילום Pixabay

טענות מופרכות אלה, שנאמרו לעם בצפון קוריאה, מתועדות בספר "הממשיך הגדול": עלייתו הסודית ושלטונו של קים ג'ונג און. הביוגרפיה של קים מאת העיתונאית אנה פיפילד טוענת גם שהוא לבש אקדח קולט 45 על הירך כשהיה בן 11. קים מעריץ של הזמרת וויטני יוסטון ו"העביר את ימיו כילד כשהוא מאזין לזמרת בווקמן" כך על פי הביוגרפיה.

הוא נשלח להתגורר בשוויץ כשהיה בן 12 ושם למד בבית הספר ליד העיר ברן. בשנת 2009 כשהיה בן 25 מעמדו בצפון קוריאה התחזק מאד.

גב' פייפילד מתארת ​​כיצד התעמולה יצרה "פולחן אישיות" סביב קים. היא כתבה: "המשטר הצפון קוריאני שלח חוברת לכל יחידות צבא העם הקוריאני בשם הוראת גדולתו של החבר המכובד קים ג'ונג און".

"בין ההישגים הגדולים לכאורה שהיא ציינה היה שבגיל שלוש קים ג'ונג און ירה באקדח ופגע בנורה במרחק מאה מטרים משם, כך על פי האתר Express. גרסה אחרת של הסיפור מספרת, כי הוא ירה על עשר מטרות עשר פעמים באופן מדיוק בעשר שניות. "כשהיה בן שמונה הוא יכול היה לנהוג במשאית, ב-140 ק"מ לשעה, בנוסף, הוא ידע כל מה שצריך לדעת על הצבא, בין אם זה הצבא, חיל הים או חיל האוויר".

המהלך של סיפורי מעשיות ובדיונות כדי לחזק את תדמית המנהיג, לא מפתיע, גם סבו של המנהיג הנוכחי המנהל באופן דומה, קים איל-סונג, סבא של קים ג'ונג און, עודד פולחן אישיות קיצוני כלפיו, הוא העניק לעצמו את התואר "המנהיג הגדול" ופעל להאדרת שמו בעזרת אמצעי התקשורת ומערכת החינוך ושטף את מוחם של אזרחיו שהאמינו שהוא סוג של אל.

ב-1994 מת הסבא קים איל-סונג מהתקף לב, ובנו קים ג'ונג איל ירש אותו והמשיך במדיניות של תעמולה ללא הפסקה, ב-2011 מת הבן קים ג'ונג איל מהתקף לב בעת נסיעה ברכבת, והשלטון עבר למנהיג הנוכחי קים ג'ונג און, שממשיך במסורת אבותיו ומפיץ לגביו דמיונות כיד המלך.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x