xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

ח"כ עטיה: "לבטל את מבחן הכנסה לניצולי שואה"

ח"כ עטיה: ”מדובר בתיקון שהיה צריך להיעשות כבר מזמן לטובת ניצולי השואה וכל יום שעובר פוגע בזכאים לטיפול סיעודי"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
ח"כ אתי עטיה
ח"כ אתי עטיה

ח"כ אתי עטיה: "מספר ניצולי השואה הולכים ומתבגרים. בידי הכנסת הנוכחית הזדמנות אחרונה לסייע לניצולי השואה לחיות בכבוד." על פי הצעת החוק, על ניצול שואה לא יחול מבחן הכנסה וכל ניצול שואה סיעודי יקבל את התוספת של תשע השעות.

היום תעלה לדיון בועדת שרים לחקיקה הצעת חוק העתידה לשנות באופן דרמטי את אורח חייהם של אלפי ניצולי שואה בישראל. "זהו תיקון עוול של עשרות שנים הפוגע באופן ישיר בכיסם של ניצולי השואה בישראל", מנמקת ח"כ עטיה מהליכוד ומפרטת אודות ההצעה שהגישה, "יש לבטל את מבחן הכנסה לצורך קביעת זכאות ניצול שואה לגמלת סיעוד. עלינו להעניק ככל הניתן לניצולי השואה החיים בישראל".

ח"כ עטיה מבקשת להעניק תוספת 9 שעות סיעוד לניצולי השואה שתשפר באופן משמעותי את רמת החיים של רבים מניצולי השואה בישראל. נכון להיום, לניצולי השואה הזכאים לגמלת סיעוד מכוח חוק הביטוח הלאומי, ניתנת האפשרות לגמלה מורחבת של תשע שעות סיעוד, באמצעות הרשות לזכויות ניצולי השואה והקרן לרווחה לניצולי השואה בישראל.

החוק הנהוג היום קובע כי במצב וגמלת הסיעוד של הניצול מופחתת, בשל מבחן הכנסה לגמלת סיעוד, הוא לא יקבל את התוספת של ה-9 שעות המגיעות לו, "המחוקק קבע כי ניצולי שואה אשר זכאים לגמלת סיעוד שהכנסתם עלתה על ההכנסה הקבועה בתקנות, לא רק שיפסידו את מחצית הגמלה מטעם הביטוח הלאומי, אלא יפסידו גם את תשע השעות הנוספות המגיעות להם כניצולי שואה" אומרת ח”כ עטיה וחושפת את מספר הניצולים החיים בישראל שהחוק פוגע בהם "מדובר בכ-3,000 ניצולי שואה הנפגעים מהמצב הקיים ולא מקבלים תוספת של 9 שעות”.

ח"כ עטיה: "מדובר בתיקון שהיה צריך להיעשות כבר מזמן לטובת ניצולי השואה וכל יום שעובר פוגע בזכאים לטיפול סיעודי. בתיקון החוק ייעשה צדק עם אוכלוסיית ניצולי השואה כך שיזכו למלוא זכאותם לסיעוד, לכן הצעתי בחוק לבטל זאת ולסייע לכ -3000 ניצולים הנמצאים במצב זה. כל עיכוב בסיוע, חוסך אולי כסף, אבל אינו חוסך את דמעתם ויגונם של אנשי העדות לזוועות השואה."

"מה בסך הכל הם צריכים? לחיות בכבוד! הממשלה חייבת להגיע להחלטה לסייע להם, לפני שלא יהיה למי לסייע. ניצולי השואה הולכים ומתבגרים. בידי הכנסת הנוכחית הזדמנות אחרונה לסייע לניצולי השואה לחיות בכבוד".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
2 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
2
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x