xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

חבר אמת: ג'ורג' קלוני העניק מיליון דולר במזוודה לכל אחד מ-14 חבריו הקרובים

השחקן ג'ורג' קלוני הוא אחד החברים הנדיבים ביותר שאי פעם יכולתם לבקש. השחקן בן ה-59 אישר כי הוא העניק מיליון דולר לכל אחד מ-14 מחבריו הקרובים ביותר בשנת 2013 כאות הערכה לכל מה שעשו עבורו
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה צילום Pixabay
אילוסטרציה צילום Pixabay

"פשוט חשבתי לעצמי בעצם אם אפגע על ידי באוטובוס, כולם יהיו בצוואה, אז מדוע שאני אחכה להיפגע מאוטובוס?" כך אמר קלוני למגזין GQ לגיליון אנשי השנה שלה.

השותף העסקי של קלוני, רנדה גרבר, היה הראשון שסיפר את החדשות כשהופיע בערוץ MSNBC. לדבריו, קלוני זוכה פרסי אוסקר הזמין את כל חבריו הטובים ביותר לארוחת ערב, והגיש להם מזוודה, שכל אחד מהן הכיל מיליון דולר במזומן.

קלוני אמר שהוא רוצה לעשות את זה כי באותה נקודת זמן לא היו לו אישה או ילדים ומעולם לא ציפה להקים משפחה. "חשבתי, מה שיש לי זה בזכות הבחורים האלה שכולם לאורך תקופה של 35 שנה עזרו לי בצורה כזו או אחרת", הסביר. "ישנתי על הספות שלהם כשהייתי הרוס, הם הלוו לי כסף כשהייתי שבור, הם עזרו לי כשהייתי זקוק לעזרה לאורך השנים, הם עזרו לי לאורך השנים, וחשבתי, אתה יודע, בלעדיהם אין לי כל זה".

קלוני אמר כי המזוודות יוצרו על ידי המותג טומי. בשנת 2014 קלוני התחתן עם אמל אלאמודין, לבנונית-בריטית, פעילת זכויות האדם בינלאומית, בשנת 2017 נולדו להם תאומים, אלכסנדר ואלה. "הייתי עם מחשבה שאני אף פעם לא אתחתן, אני לא אביא ילדים" הוא אמר.

"אני אעבוד, יש לי חברים טובים, החיים שלי מלאים, אני מסתדר טוב, ולא ידעתי כמה זה לא היה חיים מלאים עד שפגשתי את אשתי אמל, מעולם לא הייתי במצב בו חיי מישהו אחר היו חשובים לי לאין ערוך מאשר חיי", הוסיף.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments
08/05/2023 12:07

Thanks for sharing. I read many of your blog posts, cool, your blog is very good. https://www.binance.com/tr/register?ref=UM6SMJM3

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x