xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

זן חדש של קורונה משגע את בריטניה שנכנסה לסגר חדש

ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון הטיל הגבלות חדשות בעקבות זן חדש שהתגלה במדינה, עלול להיות מדבק בכ-70% יותר מהזן הידוע של הנגיף; "אין שום ראיות המצביעות על כך שהחיסון יהיה פחות יעיל נגד הגרסה החדשה"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חיסון אילוסטרציה צילום Pixabay
חיסון אילוסטרציה צילום Pixabay

בניגוד לתוכנית של ההקלות לקראת חג המולד, היום (שבת) ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון הטיל מגבלות נוספות נגד נגיף הקורונה, בעקבות זן חדש של הנגיף. במסגרת ההגבלות החדשות, יידרשו האזרחים להישאר בבית למעט סיבות חיוניות כמו עבודה, עסקים לא חיוניים ייסגרו, וכך גם פעילויות פנאי ובידור בחללים סגורים. 

נאום בוריס ג'ונסון

"בלב כבד מאוד אני חייב לומר שאנחנו לא יכולים להמשיך בחג המולד כמתוכנן", אמר ג'ונסון במסיבת עיתונאים שבה הכריז על ההגבלות. "אני מאמין בכנות שאין אלטרנטיבה שפתוחה בפנינו כעת", הוסיף.

הזן החדש, גרם לעליית מספר המקרים באנגליה, שזינק בשבועיים האחרונים, ולדברי מדענים עלול להיות מדבק יותר בכ-70%. שם הזן החדש, הוא VUI202012 / 01, והוא כאמור גרם לעלייה דרסטית של המקרים, שגרמו לממשלה להחמיר בהגבלות, שיכנסו החל מחצות.

"אין שום ראיות המצביעות על כך שהזן הזה קטלני יותר או גורמת למחלה קשה יותר", אמר ג'ונסון. "באותה מידה, אין שום ראיות המצביעות על כך שהחיסון יהיה פחות יעיל נגד הגרסה החדשה".

מומחים במדינה ממשיכים לנתח את הנתונים הקיימים לגבי הזן החדש, ובנוסף ראש מערך הרפואה כריס וויטי אמר כי הרשויות התריעו על הזן החדש בפני ארגון הבריאות העולמי. בריטניה הייתה אחת המדינות האירופיות שנפגעו בצורה הקשה ביותר מהנגיף – עם יותר מ-67 אלף מקרי מוות הקשורים לנגיף הקורונה ויותר מ-2 מיליון מקרי הידבקות.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments
23/04/2024 17:58

Thanks for sharing. I read many of your blog posts, cool, your blog is very good.

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x