xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

בריטניה: נשרו מבית הספר והקימו אימפריה של משחקי וידאו ושילמו להורים את המשכנתא ואת הלימודים של האחים

אחים תאומים זהים שיצרו את משחק הווידיאו הראשון שלהם בגיל 13 שילמו את המשכנתא של הוריהם ומממנים את חינוך האוניברסיטאי של אחיהם בזכות הכנסתם של 100,000 ליש"ט לשנה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה צילום Pixabay
אילוסטרציה צילום Pixabay

מתיו ובן הורטון, 20, יצרו את משחק המחשב הראשון שלהם בפלטפורמה רובלוקס, הוריהם חששו שהכסף שהם הרוויחו נובע מסחר בסמים.

למרות שלא היה להם הכשרה רשמית בפיתוח משחקי מחשב, הצמד מווסט סאסקס, החל להרוויח כסף באמצעות המשחקים. האחים המתגוררים בקרולי, ווסט סאסקס, מתכננים לעבור לאמריקה כדי להקים חברה משלהם כדי שיהיו קרובים יותר לקהל שלהם, כך על פי הדיילי מייל.

את הקריירה המשגשגת שלהם הם התחילו בגיל 13 כשפיתחו את המשחק הראשון שלהם. הוא היה חינמי לחלוטין ופשוט למדי, נסיעה בין אטרקציות שונות שמזכירות סרטי דיסני.

כשהכסף החל לזרום לחשבון שלהם, אביהם מארק, עובד מועצה, היה "מופתע ומודאג מאוד". הם קיבלו פתאום 600 פאונד בחשבון. "כשהראתי לאבא שלי שהרווחנו 600 פאונד, הוא חשב שאנחנו סוחרים בסמים. הוא היה כל כך מופתע", העיד מאט.

בימים אלה הרפרטואר שלהם כולל 20 משחקים ב-Roblox, שצברו כבר יותר מ-100 מיליון ביקורים. כצפוי, זינוק משמעותי בפופולריות שלהם נרשם בימי הסגר.

"הצפיות בסרטונים הוכפלו והמעורבות של המשחקים גם עלתה ב-30 עד 40 אחוזים", העיד מתיו. בן הוסיף: "זה מדהים ומרגש שכל כך הרבה אנשים משחקים במשחקים שלנו".

מתיו אמר: "לא הייתי יכול לעשות את זה אם לא הייתי עוזב את הלימודים, לא היה לנו שום הכשרה רשמית. פשוט למדנו לבד מהר, לחזור על הדברים ולהשתפר, יש כל כך הרבה מדריכים ברשת שכל אחד יכול ללמד את עצמו, אתה לא צריך לשלם כסף עבור קורסים. הכל יכול להיעשות בזמנכם הפנוי".

הכסף עזר גם למשפחתם, הם תמכו באחותם רבקה, בת 21, כאשר למדה נסיעות ותיירות באוניברסיטת צ'סטר, ומתכננים לעזור לאחיהם אדוארד, 18, שהחל תואר פיזיותרפיה, באוניברסיטת ווסטר.

מתיו סיפר: "שילמנו על טיול בפלורידה לכל המשפחה בשנה שעברה, הצלחנו גם לשלם חלק מהמשכנתא של הורינו".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x