xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

הקורבן הצעיר ביותר של מגפת הקורונה בישראל

אושרי אסולין הוא הנפטר הצעיר ביותר כתוצאה ממגפת הקורונה, אושרי בן 26 היה מורדם ומונשם במשך זמן ארוך עד שנפטר הערב כתוצאה מסיבוך בלב
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אושרי אסולין (צילום מתוך פייסבוק)
אושרי אסולין (צילום מתוך פייסבוק)

צעיר בן 26 נפטר לאחר שנדבק בנגיף הקורונה, הצעיר הוא אושרי אסולין מכפר סבא, היה עם מחלות רקע.

אושרי חיים אסולין בן ה-26 מכפר סבא נפטר לאחר שהקורונה גרמה לו לדלקת רב מערכתית הפוגעת בשריר הלב. אסולין עבר מספר החייאות בזמן האחרון והיה מאושפז במשך כחודשיים.

אושרי גדל בשכונת יוספטל בכפר סבא ולאחר שהתחזק עבר לבני ברק, והפך לחסיד ברסלב.

חבריו הרבים ספדו לו בחשבונות הפייסבוק שלהם. אביגיל סוויסה ספדה לו. "כמה כואב לדבר עליך בלשון עבר על שהיית אדם צנוע ומדהים, כמה שהתקרבת לדת והתחזקת יותר ויותר. נזכור ולא נשכח לעולם, לא נעכל בכלל, ה' קטף בנאדם זהב. ת.נ.צ.ב.ה אושרי אסולין"

לינוי שאער ספדה לו "אושרי אסולין ששמעתי שאתה מורדם ומונשם לא האמנתי שיגיע היום שאשמע שזהו. אין לי מילים לתאר את הכאב, אני מכירה אותך מגיל 15 כל מי שהיה שומע את השם שלך ישר היה עולה לו חיוך על הפנים."

"בנאדם זהב עם הלב הכי גדול שהכרתי, כל כולך היה טוב, תמיד ידעת לעזור ולהקשיב ולתת את כל ה100% בשביל האחר. נשמה טהורההה, כנראה שאלוהים רצה אותך לידו ורצה לגאול אותך מייסורים, אלוהים לוקח רק את הטובים. מלאך היית ומלאך תישאר, תנוח על משכבך בשלום"

בן סעדה ספד לו "בשנים האחרונות לא היינו כל כך בקשר. כל אחד הלך לדרכו שלו. לאני מאמין שלו. אבל אני זוכר את השנים שלנו כילדים. עושים טרור בשכונה. רבים. משלימים. צוחקים. נהנים. אני תמיד אזכור אותך ככה. הילד עם הצחוק. עם הכיפיות. הילד שאתה הכי רוצה להתקרב אליו. זוכר תמיד איך הגנת עליי כשמישהו היה מתקרב. לא אשכח לך את זה לעולם."

"אני לא מאמין שאתה כבר לא חלק בעולם הזה. בכזו פתאומיות. אני לא מאמין. אני לא חנוק בדמעות אלא פשוט בהלם. ההלם הקשה ביותר שיש. אוהב אותך אחי. תשמור מלמעלה. ברוך דיין האמת."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x