xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

הציוד המקצועי למעבדות שמאפשר להתקדם במאבק בקורונה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
ציוד מקצועי למעבדות קורונה
ציוד מקצועי למעבדות קורונה

מגפת הקורונה מלווה אותנו כבר תקופה ארוכה וגורמת לבעיות גלובאליות חמורות ולמצבים חסרי תקדים בחברה האנושית, לפחות במהלך מאה השנים האחרונות. המאבק בנגיף והמרוץ לפיתוח חיסון או תרופה הם אינטרס מובהק של כלל האנושות, ללא יוצא מן הכלל. מרוץ זה מתנהל רובו ככולו במעבדות שונות, פרטיות וציבוריות (אקדמאיות) כאחד, ועושה שימוש בציוד למעבדות המתקדם והמקצועי ביותר העומד כיום לרשותנו. להלן כמה מהפריטים המרכזיים של ציוד למעבדות אשר משמשים כיום בתפקיד מרכזי במרוץ לפיתוח חיסון ובמאבק במגפת הקורונה –

אוטוקלאב –  נתחיל דווקא עם המכשירים ופריטי הציוד שרובנו איננו מכירים, לפחות אלו מבינינו אשר לא בילו יותר מדי זמן בחייהם במעבדות או עסקו באופן זה או אחר בפעילות המצריכה שימוש בציוד מעבדתי. אחד המכשירים המרכזיים והחשובים ביותר במעבדות רבות הוא אוטוקלאב. מכשיר זה הוא למעשה דוד קיטור הפועל בוואקום ומאפשר לעקר ולחטא בצורה מושלמת כלים ופריטי ציוד שונים בהם משתמשים גם במחקר של נגיפים מסוכנים. אוטוקלאבים באים במגוון גדלים ונפחים שונים, על פיהם נקבע אילו מכשירים ניתן לחטא באותו אוטוקלאב ואילו לא. איכות הפעולה של מכשיר זה קובעת המון בהתנהלות השוטפת במעבדה, ומכתיבה במידה מסוימת את מהירות ופעילות העבודה המתאפשרות במעבדה זו.

אינקובטורים – מכשירים אלו מיועדים לשמור על טמפרטורה קבועה ויציבה, על מנת לאחסן בהם דוגמיות של חומרים שונים ולבחון את התנהגותם לאורך זמן בטמפרטורה זו, כמו גם לאחסן חומרים ביולוגיים וכימיים שונים בטמפרטורה מדויקת ויציבה על מנת לחקור אותם לאורך ימים, שבועות וחודשים ברציפות. באינקובטורים מקצועיים ניתן למצוא מערכת בקרה חכמה ומתקדמת המבטיחה כי התנאים הסביבתיים והטמפרטורה יישמרו בצורה מדויקת במכשיר, כמו גם מערכת המזרימה אוויר ודואגת לסחרור וסירקולציה קבועים. לרוב,  מכיל האינקובטור המשמש כציוד מעבדות מקצועי מערכת חימום עדינה במיוחד, המאפשרת להגיע לטמפרטורות מסוימות הקרובות יחסית לטמפרטורת החדר או לטמפרטורת הגוף, ולשמור עליהן במדויק ולאורך זמן.

מקררים ומקפיאים תעשייתיים – במרבית המעבדות משחקים תפקיד מרכזי גם מקררים ומקפיאים תעשייתיים למיניהם, לרוב כאלו הנבדלים מעט מהמקררים והמקפיאים שניתן למצוא במטבחים תעשייתיים, בחנויות לממכר מוצרי מזון וכו'. קיים מגוון רחב ועשיר של מקפיאים ומקררים תעשייתיים המיועדים ספציפית לשימוש מעבדתי, דוגמת אלו העשויים נירוסטה וכוללים חלונות המאפשרים לראות מבחוץ את הדגימות המאוחסנות באותו מקרר/מקפיא. מובן מאליו כי מקרר או מקפיא תעשייתי מקצועי ואמין, כזה שניתן לסמוך עליו במאה אחוז שישמור בדיוק את הטמפרטורה שקבענו עבורו, הוא פריט מרכזי וחשוב בחקר של נגיפים, ומה שמאפשר למחקר להתקדם בצורה רציפה ומהירה ככל הניתן.

סטריליזטורים – מכשירים אלו משתמשים בזרם של אוויר חם על מנת לעקר ולחטא בצורה מהירה ויעילה מסיכות, מכשירים מעבדתיים שונים, מיכלים ועוד. על מנת להבטיח סטריליזציה מושלמת נדרשת טמפרטורה גבוהה מסוימת, אשר רק כאשר התא מגיע אליה מתחיל תהליך החיטוי עצמו. לכן מצוידים הסטריליזטורים במערכות המכניסות ומסחררות אוויר חם (על מנת ליצור טמפרטורה אחידה בכל נקודה בתא). כמובן שחיטוי אמין ואופטימאלי של מסיכות ומכשירים שונים עימם עובדים במעבדה הוא חשוב מאין כמוהו כאשר מדובר בחקר של נגיף מדבק ביותר. מעבדות אשר אינן מצוידות בטסריליזטורים איכותיים, או בסוג אחר כלשהו של מכשיר לחיטוי ועיקור, אינן יכולות להיות בחזית המחקר והמאבק במגפת הקורונה…

חשוב לציין כי המכשירים המעבדתיים השונים המשמשים לחקר לקראת פיתוח חיסון לנגיף הקורונה הם חשובים ביותר, ושומרים על בריאותם וחייהם של המדענים והרופאים העובדים במעבדות אלו. לכן חשוב תמיד שכל מעבדה שכזו תרכוש אך ורק את פריטי ציוד למעבדות איכותיים ואמינים ביותר, ללא תלות בעלות המכשיר.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x