xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

היסטוריה של שלום: הטיסה הראשונה המסחרית מדובאי בדרכה לארץ

הטיסה המסחרית הראשונה מדובאי לישראל המריאה מנמל התעופה הבינלאומי של דובאי בשעה 9.40 הבוקר, שעון מקומי, המטוס ינחת בשעה 11:35 שעון ישראל בנמל התעופה בן גוריון
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חברת תעופה אמירייטס אילוסטרציה: צילום Pixabay
חברת תעופה אמירייטס אילוסטרציה: צילום Pixabay

הטיסה של חברת 'פליי דובאי' FZ1163 תנחת בשדה התעופה בן גוריון בתל אביב בשעה 11.35 בבוקר (שעון מקומי) לאחר טיסה בת ארבע שעות. אתר חדשות Khaleej Times מדובאי שלח אנשי תקשורת לטיסת הבכורה המסחרית הראשונה, יחד עם משלחת של חברת flydubai ואזרחי ישראל שטסים הביתה מדובאי.

ממתינים לטיסה בדובאי

גם חברת התעופה flydubai וגם חברת Etihad הובילו בחודש האחרון משלחות ישראליות רשמיות למדינה, אך זו הפעם הראשונה שחברת התעופה של איחוד האמירויות מפעילה שירות מסחרי.

לחברת flydubai שבבעלות הרשויות של דובאי יהיו שתי טיסות יומיות לתל אביב, וכרטיסים כבר מוצעים למכירה באתר החברה. אזרחי איחוד האמירויות הערביות ואזרחי ישראל יכולים לבקר זה אצל זה במדינה מבלי לצרוך ויזות מכיוון ששתי המדינות הסכימו על טיסות ללא ויזה.

שיתוף הפעולה בין שתי המדינות החל לאחר שאיחוד האמירויות וישראל חתמו על הסכמי אברהם ההיסטוריים ב-15 בספטמבר, עם נורמולציה מלאה של היחסים עם ישראל. בתיווך ארה"ב, ישראל הסכימה לעצור את הסיפוח המתוכנן בגדה המערבית. איחוד האמירויות וישראל חתמו על הסכמי שותפות רבים מאז, וחברות התעופה מצפות גם לעלייה בטיסות כאשר שתי המדינות נפתחו לעסקים ולתיירות.

חברת התעופה הלאומית של אבו דאבי, אתיחאד, וחברת התעופה אמירייטס, של דובאי הודיעו גם על טיסות לישראל החל מינואר. גם חברות התעופה הישראליות ישראייר וארקיע יחלו בקרוב פעילות משלהן בדובאי ב-3 בינואר.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
2 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments
04/06/2023 03:16

I have read your article carefully and I agree with you very much. This has provided a great help for my thesis writing, and I will seriously improve it. However, I don't know much about a certain place. Can you help me? https://www.gate.io/ja/signup/XwNAU

02/10/2023 14:49

Your article gave me a lot of inspiration, I hope you can explain your point of view in more detail, because I have some doubts, thank you. 20bet

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
2
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x