xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

"הוא עסוק בתוכנית": הידרדרות במצבו של מנהיג איראן?

ברשתות החברתיות הופצו שמועות כי המנהיג העליון העביר את סמכויותיו לבנו בשל הידרדרות במצבו, ואף מת; "פייק ניוז"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
עלי חמינאי (צילום מסך)
עלי חמינאי (צילום מסך)

בימים האחרונים פורסמו ידיעות לפיהן חלה הידרדרות קשה במצבו של מנהיג איראן, עלי חמינאי. ואף חלק מהשומעות טוענות כי הוא מת.

אך היום (שני), הכחיש גורם בכיר את השמועות שמופצות ברשתות החברתיות, לפיהן מנהיג איראן חולה, ואמר: "הוא עסוק בביצוע נמרץ של תוכניתו, כפי שעושה בשגרה".

"בעזרת חסדי האל והתפילות הטובות של החסידים, מצבו הבריאותי של הג'נטלמן (האייתוללה חמינאי) טוב", מסר מהדי פזאלי המקורב לחמינאי.

‏דר' צימט מומחה עולמי לאיראן פרסם בחשבון הטוויטר שלו, כי "הדיווח הראשוני על העברת השלטון מידי ח'אמנהאי החולה לידי בנו התפרסם לראשונה שלשום. מקור הידיעה הוא "עיתונאי" ערבי ממוצא איראני (כנראה) שיושב בלונדון וקשור לאחד מארגוני האופוזיציה הבדלנים האיראנים-ערבים הפועלים בגולה".

עוד כתב צימט, כי ‏"אותו עיתונאי כבר פרסם בעבר כמה וכמה דיווחים, שהתבררו כידיעות כזב (או בעברית תנ"כית "פייק ניוז"), למשל הדיווח בשבוע שעבר על כך שהמודיעין האיראני הפיץ, כביכול, תמונות של ארבעה חשודים במעורבות בחיסול פח'ריזאדה. גם לדיווח הזה, כמו לדיווחים קודמים רבים שלו, אין כל אימות ממקור אחר".

"‏למרבה הצער" כותב דר' רז צימט, כי "ניוזוויק החליטו להוציא דיווח המבוסס אך ורק על הציוץ של אותו "עיתונאי" ולקח להם כמה שעות טובות להוציא גירסה מתוקנת, שבה הבהירו כי אין ביכולתם לאמת את המידע. מאז, הדיווח הזה עבר אבולוציה מרשימה עד לדיווחים על מות ח'אמנהאי, שהופצו בעיקר ברשתות החברתיות בישראל ובארה"ב".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
18 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
18
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x