xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

"הוא למד ממני": בן 4 מברזיל חיכה שאימו תיכנס להתקלח כדי להזמין בלי שתדע "ארוחת מלכים" ממקדונלס

טום הברזילאי היה רעב כשאימו הגיעה הביתה, אז הוא הזמין לעצמו שש ארוחות מבוגרים, עשרה מילקשייקים ועוד שלל הפתעות מחנות האוכל האהובה עליו
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הילד עם הארוחה ממקדונלד'ס: מתוך אינסטגרם של Raissa Wanderley
הילד עם הארוחה ממקדונלד'ס: מתוך אינסטגרם של Raissa Wanderley

טום, בן ארבע בלבד, חיכה שאימו תכנס למקלחת כדי להזמין מזון מרשת האוכל המהיר החביבה עליו, מקדונלדס. אימו, ראיסה, אם לשלושה, חזרה הביתה מביקור אצל הרופא אל בנה בן הארבע שהיה רעב. הוא לא התאפק ולקח את הפלאפון של אימו, והתקשר למקדונלס, היא הזמין ארוחה מפוארת בשווי 400 ריאל, (בערך 330 שקלים).

מתוך האינסטגרם של Raissa Wanderley

טום הצליח להזמין לעצמו שש ארוחות ילדים, שש ארוחות מבוגרים, עשרה מילקשייקים, 8 גלידות, 8 בקבוקי מים ועוד שמונה צעצועים נוספים.

בראיון לתקשורת המקומית, לאחר שהעלתה את תמונתו של טום המרוצה עם המזון החם שהזמין לעצמו בחשבון האינסגרם האישי שלה, אמרה שאין מה לעשות, הוא למד ממנה איך מזמינים בטלפון, בזמן הקורונה.

היא סיפרה שכאשר עמד מחוץ לביתה שליח מקדונלס, וחיכה שם עם עשר שקיות ענק מלאות, חשבה ראיסה שיש פה טעות, אבל בנה הבהיר לה שמקדונלדס הגיעו לכתובת הנכונה. היא לקחה את העניין בהומור, לא התווכחה ופשוט הוציאה את כל המזון, פרשה אותו על השולחן וקראה לכולם לאכול.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
2 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments
13/06/2023 15:55

Reading your article helped me a lot and I agree with you. But I still have some doubts, can you clarify for me? I'll keep an eye out for your answers.

23/06/2023 02:48

I don't think the title of your article matches the content lol. Just kidding, mainly because I had some doubts after reading the article. https://accounts.binance.com/it/register-person?ref=OMM3XK51

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
2
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x