xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

הדברים הקטנים שעולים לנו ביוקר במעבר דירה

תכנון נכון וחכם של המעבר עשוי לחסוך לכם מאות שקלים במעבר הדירה הבא שלכם. קבלו את כל הדרכים להימנע מהוצאות מיותרות.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
תמונה: shutterstock
תמונה: shutterstock

העברת דירה היא פרויקט שכולנו היינו שמחים לו היה מתנהל על הצד הטוב ביותר ומסתיים כמה שיותר מהר. זוהי הסיבה לכך שרבים מאתנו אורזים כל מה שאפשר במהירות האפשרית, סוגרים חוזה מול חברת הובלות מבלי להשקיע יותר מדי מחשבה ובאופן כללי מבצעים את כל הפעולות הקשורות בפרויקט המעבר מבלי להעניק להן יותר מדי תשומת לב.

אם חשוב לכם לגרום למעבר הבא שלכם להיות חסכוני מאי פעם, חשוב שתדעו שישנם לא מעט דברים שבאפשרותכם לעשות כדי להימנע מהוצאות מיותרות. בכתבה שלפניכם, תגלו את החשובים ביותר שבהם, שרבים מאתנו לפספס בכל מעבר מחדש.

השירותים הנלווים שעולים לנו לא מעט כסף

מעבר להובלה עצמה, יתכן שתצטרכו לשלם תוספת תשלום עבור שלל שירותים נלווים שיתכן בהחלט שתוכלו לוותר עליהם. אמנם אם מדובר למשל על שירותי מנוף, רוב הסיכויים שלא תוכלו לוותר על השירות. עם זאת, כשמדובר לדוגמה על פירוק והרכבת רהיטים, אין שום סיבה שלא תוכלו לבקש טובה מחבר שבמקרה מחזיק במברגה איכותית. קחו בחשבון שפירוק של רהיט והרכבה שלו בדירה החדשה, עשויים לעלות לכם 200 שקלים ונכון להיום חברות ההובלה נוהגות לגבות תשלום עבור כל פריט בנפרד. לכן די בכך שתפרקו שלושה רהיטים מראש ותרכיבו אותם באופן עצמאי בדירה החדשה וכבר חסכתם 600 שקלים.

בדיוק כך באפשרותכם לחסוך לא מעט כסף אם במקום להזמין שירותי אריזת דירה, תפיקו "מסיבת אריזות" עם כמה חברים טובים. מדובר ביופי של דרך לזרז את התהליך ואפילו לסיים אותו בערב אחד בלבד.

אין שום סיבה לרכוש ארגזים חדשים

למקרה שלא היה לכם מושג, נדגיש כי נכון להיום אין שום סיבה לרכוש קרטונים למעבר דירה. זאת כיוון שכל חברת הובלות שמכבדת את עצמה, מחזיקה מלאי קרטונים למעבר דירה שניתן להזמין לפי דרישה. בהקשר זה יש לציין כי מדובר בשירות שניתן ללא עלות. זאת כמובן כל עוד תדאגו להזמין את הקרטונים מספיק זמן מראש ובסיום הפריקה, תדאגו להחזיר את כל הקרטונים ששאלתם מחברת ההובלות.

כיצד מועד ההובלה משפיע על העלות שלה?

העברת דירה בחודשים יולי או אוגוסט, עשויה לעלות כ-20% יותר מאשר העברת דירה בכל חודש אחר. זאת כיוון שהביקוש להובלות בחודשים אלה הוא הגבוה ביותר וחברות ההובלה, יכולות להרשות לעצמן לגבות יותר כסף עבור אותו שירות בדיוק. כמו כן העברת דירה בתחילת החודש או בסוף החודש, בדרך כלל עולה יותר מהובלת דירה באמצע החודש. לכן אם אתם יכולים להחליט מתי מתאים לכם לעבור, תנו עדיפות למעבר בחודשים ספטמבר עד יוני והימנעו מלתאם מעבר החל מה-27 בחודש ועד הרביעי בחודש.

לא מעבירים מה שלא צריכים

לסיום נציין כי ככול שיש לכם יותר ציוד שיש להוביל, כך עלות ההובלה צפויה להיות גבוהה יותר בהתאם. לכן אין שום סיבה שתעבירו פריטים שאתם לא עושים בהם שימוש. רכשתם מכונת לחם לפי ארבע שנים ולא הפעלתם אותה אפילו פעם אחת? זה הזמן להיפרד ממנה לשלום. יש לכם בגדים שלא לבשתם מעולם וברור לכם שגם לא תלבשו? היו סמוכים ובטוחים שיש מספיק אנשים שישמחו לקבל אותם. יש לכם ספרים שמעולם לא קראתם וגם אין לכם שום כוונה לעשות את זה? רוב הסיכויים שהספרייה העירונית תשמח מאוד אם תסכימו לתרום אותם. כמה פשוט – ככה יעיל וחסכוני. בהצלחה!

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments
12/03/2024 06:09

Thanks for sharing. I read many of your blog posts, cool, your blog is very good.

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x