xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

הדברים הטובים והיפים בתוך בית אבות סיעודי בסביבה ובאווירה כפרית

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

שעת בוקר שקטה. ריח דשא שכוסח זה עתה. ציוץ ציפורים. מטפלת בלבוש אחיד, מלאכית בלבן, נושאת מגש ועליו ארוחת בוקר פשוטה, שאותה היא מביאה אל דירת מגורים של אישה קשישה, צמודה לבית האבות הקיבוצי. אני מכיר אותה. היא מכירה אותי. אנחנו מחייכים זה לזה, מברכים לשלום. בוקר טוב.

האימא של אשתי היא דיירת בבית האבות הסיעודי הזה. דואגים לה שם לאל מחסורה. מכבדים אותה. יותר מזה- אוהבים אותם. היא חשה מבורכת. יש לה רק מלים טובות על המקום.  זה בית אבות קיבוצי, מוסדר, אשר נועד, בראש ובראשונה, לתת מענה לקשישי הקיבוץ. הוא מייעד מכסה מסוימת לאנשים מחוץ לקיבוץ.

קרדיט תמונה: unsplash

יש יתרונות רבים לבית אבות בכפר:

  1. סביבה שקטה. אוויר נקי. העדר צורך להיזהר מתנועה של כלי רכב.
  2. הבית מהווה חלק בלתי נפרד מהשירותים של הקהילה ונהנה ממשאביה.
  3. ניתן ליהנות מהסביבה, לטייל בה ללא חשש וללא הגבלה.
  4. גישה קלה וחנייה נוחה.
  5. צוות מאומן ומיומן מעניק יחס אישי חם למטופל ולמשפחה.

גם אם יגידו שזה לא בהכרח מאפיין רק בית אבות בסביבה כפרית לא אכחיש אבל אוסיף כי כל אלה באים לידי ביטוי מוחשי ביתר שאת כשבית האבות הוא בתוך קיבוץ, בסביבה כפרית.

גם בתי אבות יוקרתיים, אשר מפרסמים את דבר קיומם ואת יתרונותיהם בראש חוצות, מבקשים ומתגאים בכך שהם מציעים סביבה שקטה וירוקה. אף שיותר מאשר לדייק את מיקומו, יש בהגדרה זו כדי לקבע את דימויו: בית האבות טובל בירוק ומוקף בו. בבחינת נווה מדבר. סביבה שקטה, נקייה וצלולה, שבה נעים לשהות.

קרדיט תמונה :unsplash

בית אבות עם יחס אישי חם ולבבי

 גם כשהדיירת המשפחתית שלנו  יוצאת, לעתים רחוקות, מהבית הסיעודי לביקור קצר בביתנו או בבית נכדתה, המטפלת התורנית מתקשרת לוודא שהיא לקחה את התרופות במועד, שהיא מרגישה טוב, מביעה תקווה כי לא חם או קר לה מדי. ולא שוכחת לחזור ולהגיד שוב ושוב- כמה היא קשורה אליה, כמה היא אוהבת אותה.

 האמת? חששנו שתעבור עליה תקופת הסתגלות קשה, כי היא תביע רצון לחזור לבית שאותו עזבה כשעברה לשהות בבית האבות הקיבוצי. ידענו שזה יבוא, וזה, אכן, בא. למזלנו ולרווחתנו- הצוות המאומן ומיומן בקליטת דיירים חדשים בבית האבות, סייע לנו להפיג את חששותינו בכך שעזר לנו מאוד לשכנע אותה שהמעבר יעשה לה טוב, ושהיא לא מנתקת, חלילה, קשר עם כל האנשים היקרים והחשובים בחייה. ההיפך.

בשל המרחק הרב בין מקום מגוריה, באחת הערים במרכז, לבין מקום מגורנו, באחד היישובים בפריפריה, התראו האם ובתה לעתים רחוקות בלבד. עם המעבר, התקצר המרחק בין שני המקומות לחמש דקות נסיעה ברכב בלבד. בהתחלה, באה בתה (אשתי) לבקר אותה מדי יום. זה, כשלעצמו, חיזק את תחושתה כי אולי המעבר הזה לא כל כך נורא…

אחד המראות המלבבים והמרגשים הוא המראה שבו קבוצת ילדי גן נכנסת לבית האבות ומגשי עוגיות בידיהם. עצם המחשבה על הבאת משהו קטן ומתוק לשוהים בבית, כדי לשמח אותם, מהווה ביטוי ליפה שבשרשרת הדורות שבה נכרכות החוליות זו בזו. ויפה ומרגש לחשוב כי הקיבוץ הוא מקום שנותן מענה מלא לאדם מעריסה עד קבר.

הקשר האישי החם שנרקם בין השוהים בבית הסיעודי ובין הצוות המטפל מדגישים את חשיבות היחס האנושי לא פחות מאשר המענה הטיפולי. בבית האבות הקיבוצי אני עד לכך שמדובר במלאכת קודש, שאותה אי אפשר לבצע בלי רגישות ובלי חמלה.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x