xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

הגבר פחד מגירושין הוא שלח לאשתו נחשים לחדר שינה

גבר בן - 27 מהודו ניסה להרוג את אשתו לאחר ששחרר נחש צפע לחדר השינה שלהם, לאחר שלא הצליח בנסיון הראשון הוא זרק לעברה נחש קוברה כשיצאה מבית החולים, האשה מתה והבעל נעצר.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
נחש קוברה (צילום Pixabay)
נחש קוברה (צילום Pixabay)

גבר נעצר בגין רצח אשתו לאחר ששלח לעברה נחש קוברה, הגבר נעצר לאחר שנכשל בנסיון הראשון עם נחש צפע, כך מסרה משטרת קראלה – הודו ביום שני האחרון.

הגבר בן ה – 27 ניסה להרוג את אשתו לאחר ששחרר נחש צפע לחדר השינה שלהם, לאחר שלא הצליח בנסיון הראשון הוא זרק לעברה נחש קוברה כשיצאה מבית החולים לאחר שאושפזה מפציעה של נחש הצפע.

המשטרה במדינת קראלה הדרומית בהודו, מסרה כי על פי רשומות הפלאפון של הבעל, הוא היה בקשר עם מומחים לנחשים וצפה גם בסרטוני נחשים באינטרנט.

"הגבר העונה לשם סוראג', שלח את נחש הצפע הארסי בחודש מרץ האחרון לחדר השינה בעת שאשתו היתה שם, אחרי שהנחש נשך את אשתו אות'רה, היא פונתה לבית החולים ושם שהתה כמעט חודשיים", כך אמר אשוק קומאר בכיר במשטרת קראלה.

מעצרו של הבעל

אות'רה התאוששה בבית הוריה בתחילת החודש, אבל בעלה לא נרגע מהניסיון הראשון, והשיג נחש קוברה ממטפל בנחשים וזרק אותו על אשתו בזמן שישנה.

בהודעת המשטרה נאמר: כי סוראג' נשאר באותו החדר של אות'רה כאילו לא קרה כלום. "הוא התנהל בשגרת הבוקר שלו למחרת, עד שנשמעו צעקות של אמה של אות'רה." כך נמסר מהמשטרה, האשה פונתה לבית החולים אך מתה מפצעיה. לזוג יש ילד בן שנה.

הוריה של אות'רה החלו לחשוד בחתנם, לאחר שהוא ניסה להשתלט על רכוש אשתו ימים ספורים לאחר מותה. הם לא ידעו שהוא זה ששלח את הנחש, עד שהמשטרה חקרה. האשה מגיעה ממשפחה אמידה, בעוד הבעל לא הגיעה ממשפחה אמידה.

המשטרה מסרה כי בנישואין היו מעורבים נדוניה ענקית הכוללת כמעט 100 מטבעות זהב, מכונית חדשה וכ -500,000 רופי (בסביבות 20,000 $) במזומן.

"סוראג' חשש שהגירושין מאות'רה פירושו להחזיר את כל הנדוניה. ואז החליט להרוג אותה," נאמר בהודעת המשטרה. כמו כן האיש שסיפק את הנחש נעצר גם הוא.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x