xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

הגבר השמן בעולם שרד את הקורונה – ואז אמו מתה מקורונה

חואן פדרו פרנקו שוחרר לאחרונה מבית החולים לאחר שתי בדיקות קורונה שערך חזרו שליליות כנגד כל התחזיות; אך כשחזר הביתה אמו נפטרה בגיל 66 כתוצאה מהידבקות בנגיף הקורונה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה (צילום: Pixabay)
אילוסטרציה (צילום: Pixabay)

חואן פדרו פרנקו, הוא הגבר השמן בעולם. ובשבועות האחרונים דווח כי פרנקו אושפז במדינת אגואסקליינטס, מרכז מקסיקו, לאחר שנדבק בנגיף הקורונה. ובגלל מצבו הבריאותי, רופאיו טענו שסיכוייו לחיות קטנים.

ד"ר חוזה אנטוניו קסטניידה, הרופא המטפל של פרנקו, התייחס למצבו בהודעה לתקשורת ואמר: "מטופלים עם סכרת, יתר לחץ דם ומחלות לב נמצאים בסיכון גבוה. הסיכויים שלהם להבריא נמוכים מאוד והם עשויים להתמודד עם סיבוכים מורכבים".

אך למרות זאת הוא הצליח להחלים מהנגיף. "סבלתי מכאבי ראש וכאבי שרירים", הוא סיפר לכתבים מקומיים מבית החולים. "הרגשתי כאילו אני לא מצליח לנשום".

לאחר שביצע שתי בדיקות קורונה שחזרו שליליות, הוא שוחרר מבית החולים, אך חזרתו הביתה הייתה עצובה מאוד מכיוון שאמו בת ה-66 מתה מהנגיף הקטלני.

פרנקו כאמור, הוא הגבר שמן בעולם, ובשנת 2017 נכנס פרנקו המקסיקני לספר השיאים של גינס אחרי שהגיע למשקל של 590 ק"ג בעודו בשנות ה-20 לחייו. מאז הוא עבר שלושה ניתוחים לקיצור קיבה ועקבותיהם השיל יותר מ-300 ק"ג בשלוש שנים. למרות הירידה הניכרת במשקלו, פרנקו המשיך לסבול מסכרת, יתר לחץ דם ומחלת ריאות חסימתית כרונית.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x