xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

הבריטים כועסים ודורשים את פיטוריו של יועץ ראש הממשלה

בריטניה סוערת: יועצו הבכיר של בוריס ג'ונסון הפר את הסגר ונסע לנופש עם תסמינים של נגיף הקורונה. היועץ דומיניק קאמינגס שהה בעיר דרהאם בסוף חודש מרץ במרחק של מאות קילומטרים מביתו שבלונדון שם היה אמור לשהות בבידוד. קריאות בבריטניה לפטרו מתפקידו.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
ראש הממשלה בוריס ג'ונסון (צילום מתוך הטוויטר של ג'ונסון)
ראש הממשלה בוריס ג'ונסון (צילום מתוך הטוויטר של ג'ונסון)

הדבר עורר כעס רב בבריטניה, ואזרחים טענו שאם יועץ ראש הממשלה לא שומר על ההוראות, אז למה הם צריכים לשמור. הבוקר הגיעו המונים מחוץ להייד פארק בלונדון, גם החופים התמלאו במהירות עם מבקרים המחפשים ליהנות מתנאי מזג אוויר טוב.

על פי ההנחיות החדשות אנשים באנגליה רשאים כעת לנסוע לטיולים, אך מחוייבים לחזור לבתיהם בסוף היום, הם חייבים לשמור מרחק לפחות מטר וחצי מאנשים שאינם ממשפחתם, דבר שהוא בלתי אפשרי באזורים צפופים.

מטיילים אמרו היום כי סירובו של בוריס ג'ונסון לגנות את היועץ קאמינגס החליש את סמכותו לאכוף את הסגר, אחרים טענו כי זה בלבל עוד יותר את ההנחיות הרשמיות.

תיירים אמרו היום כי כישלונו של בוריס ג'ונסון לגנות את מר קאמינגס החליש את סמכותו לאכוף את הנעילה, בעוד שאחרים הציעו כי זה בלבל עוד יותר את ההנחיה הרשמית. אחד מהם ג'אן הרוד, מבירמינגהם אמר ל"דיילי מייל" על כך שהוא מטייל. "אני חושב שכל המצב הזה מאוד מבלבל. במהלך שיא הסגר דומיניק קאמינגס נסע למרחק של מעל 200 מייל כשהיינו אמורים להישאר בבית, עכשיו הממשלה אומרת שזה בסדר לנסוע לאן שתרצו אבל גם להישאר בבית?, אני מצטער אבל אם דומיניק קאמינגס הרגיש שזה בסדר לנסוע מלונדון לדרהאם במרץ, אז זה בהחלט בסדר לנסוע באותו יום מברמינגהם לבקר בחוף, ולא כמו קאמינגס, אנחנו לא מפרים שום חוק."

הלחץ עשה את שלו, ודומיניק קאמינגס יתן היום אחר הצהריים הצהרה ויתייחס ישירות לטענות שהוא הפר את כללי הסגר, כך נמסר ממשרד ראש הממשלה, כאשר בוריס ג'ונסון מתמודד עם קריאות הולכות וגדלות לפטר את עוזרו הבכיר.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x