xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

האפיפיור הודיע כי יבקר בעיראק בחודש מרץ: יבקר בעיר ששוחררה מדאעש המיוחסת ליהודים נוצרים ומוסלמים

האפיפיור פרנסיסקוס יעלה לרגל לעיראק בחודש מרץ 2021, כך נמסר היום מהוותיקן, זאת תהיה הנסיעה הראשונה של האפיפיור לחו"ל מאז תחילת המגיפה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
האפיפיור מברך את מאמיניו אילוסטרציה: צילום Pixabay
האפיפיור מברך את מאמיניו אילוסטרציה: צילום Pixabay

דובר הוותיקן, מטאו ברוני, אמר כי פרנסיסקוס יערוך את הביקור בין התאריכים 5-8 במרץ, עם עצירות בעיר בגדד, אירביל, מוסול, וקרקוש, ויבקר במקומות הקשורים ליהודים, נוצרים ומוסלמים.

הדובר אמר כי "לוח הזמנים של הנסיעה יוכרז מאוחר יותר, כדי לבדוק את התפתחות מצב הבריאות העולמי מהיום ועד חודש מרץ". זאת תהיה הנסיעה הראשונה בחו"ל עבור האפיפיור מאז נובמבר 2019, כאשר ביקר בתאילנד ויפן, לפרנסיסקוס ימלאו 84 ב-17 בדצמבר.

הוותיקן מסר כי פרנסיסקוס קיבל את הזמנת ממשלת עירק מהכנסייה הקתולית המקומית, אך לא ברור עדיין אם האפיפיור ייסע בסופו של דבר, הכל תלוי אם הוא יהיה מחוסן נגד קורונה לפני הנסיעה. אך התכנון שהוא יחוסן והנסיעה תתאפשר.

איטליה צפויה להתחיל בחיסונים בינואר הקרוב, אך מטעם הוותיקן טרם הודיעו ​​על תוכניות לכך. עיראק הייתה אחת המדינות הבודדות שהאפיפיור יוחנן פאולוס השני לא ביקר בהן. על פי הדיווח ב"דיילי מייל" הבריטי, האפיפיור רצה לנסוע לעיראק בשנת 1999, אך על פי הוותיקן העלייה לרגל מעולם לא התרחשה מכיוון שהדיקטטור דאז סדאם חוסיין סרב לקבל את האפיפיור לביקור.

קרקוש היתה בעבר עיר נוצרית גדולה, שהתרוקנה לחלוטין מנוצרים כשקבוצת המדינה האיסלאמית (דאעש) השתלטה על מוסול. קרקוש, ממוקמת ממזרח למוסול, העיר מוסול שוכנת בצפון עיראק והיא בירת מחוז נינוה. קרקוש הייתה בעבר המרכז הנוצרי החשוב ביותר בעיראק, העיר נכבשה על ידי ארגון "המדינה האסלאמית" בשנת 2014 ושוחררה ב-2016 בידי כוחות צבא עיראק.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x