xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

האם סומן אבראהים ראיסי כמחליפו של המנהיג העליון של איראן?

בחודשים האחרונים מתרבים הסימנים לכך שראש הרשות השופטת, אבראהים ראיסי, מסתמן כמועמד מוביל לירושת מנהיגה העליון של איראן, עלי ח'אמנהאי, עמדותיו השמרניות לצד מאמציו המתגברים לשפר את מעמדו הציבורי, הופכים אותו בשלב זה למועמד מוביל במאבק הירושה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
טהרן אילוסטרציה: צילום Pixabay
טהרן אילוסטרציה: צילום Pixabay

דר' רז צימט, מומחה עולמי לאיראן, מפרסם כי לאחרונה מתרבים הסימנים לכך שראש הרשות השופטת, אבראהים ראיסי, מסתמן כמועמד המוביל לירושת המנהיג העליון של איראן, עלי ח'אמנהאי. מאז מונה על ידי ח'אמנהאי כראש הרשות השופטת במרץ 2019, ניכר מאמץ גובר מצד איש הדת השמרני, ככל הנראה בגיבוי המנהיג העליון, לקדם שינויים במערכת המשפט, לשפר את דימויו הציבורי ולחזק את קשריו עם האזרחים.

הגם שמוקדם עדיין להעריך מהם סיכוייו לזכות במאבק הירושה על הנהגת איראן, שתוצאותיו יושפעו במידה רבה גם מעיתוי הסתלקותו של ח'אמנהאי מהמפה הפוליטית, הרי שקרבתו של ראיסי למנהיג, ניסיונו ברשות השופטת ובניהול עניינים כלכליים בקרן האימאם רזא, שאותה ניהל בעיר משהד, וכן עמדותיו השמרניות – לצד מאמציו המתגברים לשפר את מעמדו הציבורי – הופכים אותו בשלב זה למועמד מוביל במאבק הירושה.

בבחירות לנשיאות איראן, שנערכו במאי 2017, התמודד ראיסי מול הנשיא המכהן, חסן רוחאני, אך הובס לאחר שזכה ב-16 מיליון קולות לעומת למעלה מ-23 מיליון קולות שקיבל רוחאני.

להמשך קריאת מאמרו המלא של דר' רז צימט לחץ כאן.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x