xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

האם אתם סובלים מכאבים בגב או מכאבים בצוואר?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

האם הסבל מקשה עליכם לתפקד ומגביל אתכם ביום יום?

אתם לא לבד!

כאבי גב הם כאבים נפוצים מאוד, שסובלים מהם אחד מכל שני מטופלים במרפאות כאב או במרפאות אורתופדיות וחלק גדול מהאנשים יחוו כאבי גב או צוואר לפחות פעם אחת בחייהם, אם לא יותר.

אורתופדים, מטפלים, ואנשים שמטפלים באנשים הסובלים מבעיות גב או צוואר, בטיפול רפואי מערבי או אלטרנטיבי, ממליצים לסובלים מכאבים מסוג זה להמשיך בשגרת חייהם ולנסות עד כמה שאפשר להמשיך בפעילויות היומיומיות, על מנת לשמור על שגרה ולהסיח את הדעת מהכאבים ולהגדיל את סיכויי ההחלמה שלהם על ידי המשך תפקוד רגיל.

בנוסף, אדם שסובל מכאבים לאורך זמן, עלול בנוסף לכאבים ולחרדה לשקוע בדיכאון מעצם המגבלה שלו להמשיך בחייו או מעצם המנוחה הממושכת ללא מעש, דבר אשר עלול להיות מסוכן ביותר.

אנשים רבים מנסים טיפולים תרופתיים לאורך זמן, אך לא לכולם עוזרים טיפולים מהסוג הזה, שעשויים לא להועיל לכאב ואף להשפיע לרעה על החולה באמצעות תופעות לוואי שונות, ועל כן עליהם לפנות לטיפולים מסוג אחר.

בשנים האחרונות, התפתח מאוד תחום הטיפולים מסוג זה, הכוללים הזרקה לגב של חומרי הרדמה וסטרואידים. הרעיון, שזה להמלצות גם מטעם ארגון הבריאות העולמי (WHO) הוא הזרקה של חומרי הרדמה ישירות למקום הכאב, בניגוד לתרופות שפועלות על כל הגוף, כדי להקל על הכאב ואף לחסום את המסלול שלו, גם באופן זמני.

התהליך מתבצע בהרדמה מקומית בלבד, תוך ביצוע שיקוף להשגת רמת דיוק מקסימלית, באמצעות הזרקה של חומרי הרדמה, סטרואידים או נוגדי דלקת למקום הכאב, לחלל האפידורלי או ישירות לשורש העצבי. מדובר בפעולה קצרה ופשוטה מאוד, ומטופלים רבים מדווחים על כאב מינימלי חולף, שעשויה לקחת כחצי שעה.

אפשרות נוספת, כאשר מדובר בכאב קשה מאוד לטיפול, ניתן להחדיר מחט לשורש העצב הפגוע, לחמם את המקום באמצעות גלי רדיו ולגרום להרס של העצבים באופן מכוון ויזום. הרס העצבים במקום הנקודי הספציפי הזה יוביל להקלה בכאב.

טיפול מסוג זה עשוי להתאים גם לאלו הסובלים מפריצת דיסק חדשה וזקוקים לשיכוך הכאבים המקרינים לחלקים אחרים בגוף עד למצב בו הגוף יסתגל לפריצת הדיסק ויעכל את החלק הפרוץ בגב. שיכוך הכאב עשוי להקל על המטופל מאוד ולמנוע מצב בו הוא נזקק לניתוח.

במרכז "פורת שירותי רפואה", אנו מבצעים טיפולים מהסוג הזה ועוד, על מנת להקל על הכאב ולהיטיב עם המטופלים שמגיעים אלינו. אנו נספק לכם סביבה קלינית ידידותית ומסבירת פנים ואת הטכנולוגיה המתקדמת ביותר, נקפיד על הנוחות של המטופלים ונבצע הליך מהיר ובטוח ביותר.

לפי ד"ר ליאור פורת, מנהל המרכז החדש של "פורת שירותי רפואה" ברעננה: "במרכז עומדים לרשות המטופלים צוות של רופאים מנוסים ומובילים בתחום רפואת הכאב ואורטופדיית גב, הטיפול בכאבי גב והצוואר נקבע על ידי הרופאים על סמך שיחה עם הלקוח, בדיקה גופנית מקיפה ובחינת בדיקות הדמייה שביצע (CT או MRI). בחדר השיקוף שלנו בו מתבצעות ההזרקות לעמוד השידרה, אנו מספקים סביבה קלינית ידידותית המצוידת בטכנולוגיה המתקדמת ביותר תוך הקפדה על  נוחות המטופל, וביצוע של הליך מהיר ובטוח  עם הקפדה על  מזעור סיכונים.

ההליך כולל יחס אישי והסבר מפורט, חשוב לנו להקל על המטופל, אשר גם כך סובל מכאבים ממושכים, ולתת הרגשת אישית ביתיות וחמה, כך שידע שיש מישהו שבאמת דואג מכל הלב  לרווחתו, ומעוניין להחזירו למסלול של חיים נורמליים ללא כאב".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments
05/12/2023 20:11

Thank you very much for sharing, I learned a lot from your article. Very cool. Thanks. nimabi

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x