xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

האיש והאגדה: סיימון קאוול יהיה שופט ראשי ב"אקס פקטור" ישראל

האיש והאגדה ישפוט בתוכנית הפופולרית, מה שהופך את ישראל למדינה הראשונה אחרי בריטניה ואמריקה בה הוא ישמש כשופט, סיימון בשלל התוכניות שלו גילה כשרונות אדירים ברחבי העולם, עכשיו הוא מגיע לישראל
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה צילום Pixabay
אילוסטרציה צילום Pixabay

כניסתו המפתיעה של סיימון שאביו יהודי לתוכנית עם בר רפאלי תהיה מאד מעניינת, "לאורך השנים אקס פקטור גילתה כישרונות מדהימים בכל העולם", הוא אמר, "אני לא יכול לחכות לראות מה יש לישראל להציע" הוסיף סיימון.

סיימון קאוול התמודד בעבר עם מטח קללות ברשתות החברתיות לאחר שהשתתף בארוחת ערב של ידידי צה"ל בבוורלי הילס ותרם סכום של 150,000 $.

בתגובה לפרסום, רשת 13, המשדרת את תוכנית 'אקס פקטור' בישראל מסרה: "זה הישג עצום לטלוויזיה הישראלית", סיימון יעזור לבחור את חבריו השופטים. "קאוול הוא אחד מאנשי המוזיקה הגדולים והמשפיעים ביותר בעולם והשתתפותו כשופט מהווה הזדמנות לחשיפה בינלאומית לזמרים ישראלים", פרסמה רשת בהצהרה.

קאוול בן ה-60 שמתאושש מתאונת אופניים, התפרסם ברחבי העולם בזכות "אמריקן איידול", "פופ איידול", "אקס פקטור" ותוכניות נוספות, הוא נחשב בעשורים האחרונים לאחת הדמויות המשפיעות ביותר בעולם המוזיקה והטלוויזיה.

אחד הגילויים הגדולים של סיימון היה בתוכנית "בריטן גוט טאלנט". בשנת 2014 התמודדו בתוכנית שני ילדים הכינוי בארס & מלדי, והפכו לכוכבים גדולים. הסרטון הראשון שלהם בתוכנית הגיע ל-228 מיליון צפיות, ובהמשך הם הופיעו בתוכנית בוגרי התוכנית ב-2020, עם שיר נוסף ששבר את הרשת.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x