xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

האישה הבודדה בעולם שחייה כמו בזמן התנ"ך ומשפחתה לא ידעה על מלחמת העולם השנייה תוכל להישאר בביתה בסיביר

אשה בת 76 המתגוררת מאות קילומטרים מהציוויליזציה בסיביר, תוכל להישאר בביתה לאחר שהמיליארדר אולג דריפסקה עזר לאשה שהיתה צריכה לעזוב את ביתה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה צילום Pixabay
אילוסטרציה צילום Pixabay

טייקון האלומיניום הרוסי אולג דריפסקה נכנס לסייע לאגפיה ליקובה בת-76, ניצולה יחידה ממשפחה שברחה בשנת 1936 ליער להימנע מרדיפות דתיות תחת שלטון סטאלין.

התוכנית כעת היא לבנות לאישה בית, שכן היא מסרבת לעבור לעיירה או לעיר, המקום הקרוב ביותר נמצא 230 קילומטרים מצלע ההר הנופית בה שרדה כל חייה. בחלק ניכר מחייה היא חיה כאיכרה מהמאה ה-18, שגידלה את האוכל שלה בעצמה, התנערה מהנוחות המודרנית וחיה כמו בזמן התנ"ך.

אך כעת יש חשש לבריאותה של אגאפיה אם היא תמשיך לחיות בבקתה בה נולדה שנבנתה על ידי אביה ואחיה לאחר שהם ברחו מהקומוניזם לגור בפינה נידחת בסיביר. שם הם היו מנותקים לחלוטין ולא היו מודעים למלחמת העולם השנייה או לטיסה לחלל של רוסיה.

"כולנו נזהרים ביותר בביקורנו אצל אגאפיה" אמר אלכסנדר, במשך שנים עורך אלכסנדר מדי פעם טיולים בכדי לראות את האשה ולבדוק את מצבה בשטח בו מסתובבים דובים וזאבים. לדבריו הם נזהרים מאד בעת בניית הדירה החדשה שבשבילה, שהיא לא תדבק בנגיף הקורונה.

"וירוס או ללא וירוס – היא כמו מוגלי שמעולם לא נתקל בזיהומים ומחלות של ימינו, אנו יודעים עד כמה אנו חייבים להיות ממושמעים וזהירים לוודא שהיא תישאר בטוחה" אמר אלכסנדר לתקשורת המקומית.

הבית החדש שתרם המיליארדר דריפסקה עם הון של 2.3 מיליארד דולר נמצא בשלבי בניה מתקדמים כדי להגן על האשה מפני הקור המקפיא במקום.

משפחתה היתה במקום ללא ידיעת הרשויות הסובייטיות במשך יותר מ-40 שנה לאחר שברחה לשממה. לבסוף, משק ביתם הנידח נצפו בטעות מהאוויר על ידי קבוצת גיאולוגים סובייטים. ניקולאי סדוב (56), בן לאחד הגאולוגים הסובייטים שמצא את המשפחה בשנות השבעים, עוזר לאגפיה במהלך החורף.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments
15/05/2023 10:08

Can you be more specific about the content of your article? After reading it, I still have some doubts. Hope you can help me. https://accounts.binance.com/de-CH/register?ref=T7KCZASX

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x