xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

"אני לא מאמין שנוכל לזרוק את המסכות לפני סוף 2021": ההודעה המדאיגה של המומחה פאוצ'י

ד"ר אנתוני פאוצ'י מומחה למחלות זיהומיות של הבית הלבן אמר כי האמריקנים לא יוכלו לזרוק את המסכות לפני סוף שנת 2021; בנוסף הודיע ​​כי הוא רוצה להתחסן בטלוויזיה בשידור חי בהמשך השבוע
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה צילום Pixabay
אילוסטרציה צילום Pixabay

פאוצ'י, בן 79, נחשב בסיכון גבוה יותר לנגיף הקורונה בשל גילו, מה שהופך אותו למועמד לקבל את החיסון לפני האוכלוסייה הכללית.

למרות הגעתו של החיסון לארצות הברית, הוא הזהיר כי אין פירושו סוף המגיפה. "אני לא מאמין שנוכל לזרוק את המסכות ולשכוח מהפרדה פיזית במסגרות הקהילת לזמן מה, כנראה עד שנגיע בסוף הסתיו ובתחילת החורף הבא".

את הדברים אמר במהלך אירוע בריאות וירטואלי ללימודים אסטרטגיים ובינלאומיים. "אבל אני חושב שאנחנו יכולים לעשות את זה".

עובדי שירותי הבריאות החלו לקבל את החיסון של פייזר ביום שני, כאשר הראשונים היו תושבי בית האבות שהיו בראש סדר העדיפויות מפאת גילם.

"אני חושב שזה יכול להיות תוך שבוע" אמר פאוצ'י במהלך ראיון ל- MSNBC לגבי מתי הוא עצמו יכול להתחסן. "כלומר, אני מתאר לעצמי שזה יכול להיות בשבוע הבא, ואז אולי לכל המאוחר בשבועיים הקרובים".

"ברגע שהתור שלי יגיע, אשר ככל הנראה יהיה בקרוב מאוד, אני אהיה זמין להתחסן בפומבי כדי שאנשים יראו שאני מרגיש חזק וזה משהו שאנחנו צריכים לעשות, ואני מקווה שזה יעודד רבים להתחסן" אמר פאוצ'י.

כזכור בארצות הברית דווח בעבר כי הנשיא הנבחר ג'ו ביידן מעוניין להתחסן בפומבי בכדי להגביר את האמון בחיסון. בינתיים, ממלא מקום שר ההגנה כריס מילר ביקר ביום שני במרכז הרפואי וולטר ריד, שם הפך לאחד מהראשונים בממשל טראמפ שקיבל את החיסון.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
2 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
2
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x