xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

דנה ויס נגד יאיר נתניהו

בהמשך לסערה שפרצה אתמול לאחר הציוץ של יאיר נתניהו שבה נטען שרמז על צורת התקדמותה של ויס בעבודתה, פרשנית החדשות דנה ויס מגיבה ואומרת בראיון לרדיו 103 FM: "לבנו של ראש הממשלה יש אחריות, הוא לא עוד צייצן.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

בהמשך לסערה שפרצה אתמול לאחר הציוץ של יאיר נתניהו שבה נטען שרמז על צורת התקדמותה של ויס בעבודתה, פרשנית החדשות דנה ויס מגיבה ואומרת בראיון לרדיו 103 FM: "לבנו של ראש הממשלה יש אחריות, הוא לא עוד צייצן".

לדבריה ביקשה מדובר משפחת נתניהו עופר גולן ומעורך הדין עמית חדד להגיד לו להפסיק. אתמול הבנו שאין ברירה. בנוסף אמרה שזו תביעת הדיבה הראשונה בחייה.

עוד אמרה כי נחצה פה קו אדום, זו לא דעה, זו דיבה, זו השמצה וזו גם הטרדה מינית. לא משנה מה אישה עושה ואיך היא מתקדמת מישהו יכול לרדד את זה במיזוגניות למיניות שלה. הוא עשה את זה גם ללי נעים (כתבת הארץ).


בראיון שהעניקה הבוקר לישי שנרב בגל"צ טענה העיתונאית דנה ויס כי ראש הממשלה נתניהו ידע על הדברים, לדבריה נסתה לסגור את הפרשה דרך הלשכה שלו בלי להגיע לתביעה.


בתגובה לטענת יאיר נתניהו על כך שהיא קראה לו בשמות גנאי (ילד או… ילד קקות) כשאמרתי את מה שאמרתי על יאיר נתניהו, מיד התנצלתי ומיד הסרתי, לטענתה מי שהדהד את הסרטון המדובר היה יאיר נתניהו עצמו. אם מישהו נפגע ממשהו, הוא לא הולך ומהדהד אותו.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x