xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

דיווח: צפון קוריאה הוציאה להורג אזרח בפומבי לאחר שהפר חוקי קורונה

על פי הדיווח בכלי תקשורת באסיה, צפון קוריאה קיימה הוצאה להורג פומבית על ידי כיתת יורים כדי להעניש אדם שהפר את ההוראות, ההוצאה היתה בפומבי כדי להפחיד את האזרחים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה צילום Pixabay
אילוסטרציה צילום Pixabay

אדם שהואשם בהברחות מעבר לגבול הסיני הסגור נורה למוות ב-28 בנובמבר במטרה להפחיד אנשים אחרים לקיים את כלהכללים, כך על פי רדיו Radio Free Asia.

בעוד שצפון קוריאה טוענת רשמית כי מעולם לא היה לה מקרה של קורונה, משטרו של קים ג'ונג און הביא "לסגר חירום ברמה גבוהה במיוחד" והכוחות הצטוו לירות במסיגי גבול על גבול סין, כך על פי הדיווח.

"הם קיימו הוצאה להורג פומבית על ידי כיתת יורים לאיים על התושבים כאן באזור הגבול, כי היה קשרים רבים עם אנשים בצד השני של הגבול, כולל הרבה הברחות", אמר גורם אחד.

מי שנידון למוות תואר כגבר בשנות ה-50 לחייו שהואשם בהברחה עם שותפים עסקיים סיניים מעבר לגבול שהיה סגור במשך רוב שנת 2020 עקב נגיף הקורונה.

סין היא השותפה המסייעת העיקרית ביותר לצפון קוריאה, אך הסחר בין השניים צנח ב-75% בגלל המגיפה. מחשש שמבריחים עלולים להביא את הנגיף, משטרו של קים הגדיל את נוכחותו הצבאית בגבול כדי לאכוף את המגבלות. המשטר בפיונגיאנג גם שלח יחידות מיוחדות לבדיקת משמרות הגבול ולוודא שאינן מעורבות בהברחות עצמן, כך על פי הדיווח. הרשויות שינו את אתר ההוצאה להורג כדי להימנע מבדיקה בינלאומית.

הרשויות הורו על חיילים לירות בכל מי שמתקרב לגבול ללא אזהרה, ללא קשר למי שהאדם או הסיבה שלו להיות באזור. בתוך כך מומחים מתלבטים האם צפון קוריאה תחדש בקרוב ניסויי טילים גדולים כדי לנסות למשוך את תשומת ליבו של ביידן. והדרום מצפה כי קים ג'ון און יקיים מצעד צבאי לקראת קונגרס המפלגה בינואר בהפגנת כוח בסמוך להשבעתו של ביידן.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments
22/06/2023 22:01

Thanks for sharing. I read many of your blog posts, cool, your blog is very good. https://accounts.binance.com/sl/register?ref=V2H9AFPY

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x