xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

דיווח בפולין: הרופאים צריכים להחליט במי לטפל

רופאים בפולין חייבים להחליט מי מהחולים הקשים הסובלים מנגיף הקורונה יתחבר למכשירי הנשמה, ומי לא יקבל הזדמנות להציל את חייו, כך מדווחים כלי תקשורת באירופה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
ורשה פולין אילוסטרציה (צילום: Pixabay)
ורשה פולין אילוסטרציה (צילום: Pixabay)

"טרגדיה, אני עובד בתחום הבריאות כבר ארבעים שנה מתוך נחישות להילחם על כל חיי אדם, אבל זה כבר לא המקרה", אמר קשישטוף סימון, ראש המרפאה למחלות זיהומיות בוורוצלב – פולין, ביום ראשון לרדיו וורוצלב. הוא גם הודה כי בימים האחרונים היה עליו לקבל החלטות דרמטיות וגורליות.

"רופאים פולניים אחרים בקו החזית בבתי החולים חווים חוויות כמו סימון", כתבה העיתונאית גזטה וויבורצה. היא כתבה כי לפולין חסרים מכשירי חמצן, לא רק בבתי חולים בפריפריה, אלא גם במתקנים הרפואיים המובילים בוורשה, ולעתים קרובות יש השלכות קטלניות על חולים עם נגיף הקורונה, כך דווח בתקשורת המקומית.

באושוויצים שבדרום פולין, כקילומטר מול בית החולים בעיר, נפלה אישה כבת 65 שרצתה להגיע לבדה לבית החולים, אך שום אמבולנס לא היה פנוי עבורה, עוברי אורח ניסו להציל אותה, אך היא מתה ברחוב.

"לעתים קרובות, בתי חולים צפופים, והם אפילו לא רוצים לפתוח את השער כדי לפרוק חולה. אנחנו חסרי אונים", הודו מספר צוותי אמבולנסים בוורשה בראיון לאתרים מקומיים.

אם לא ניתן לשנות את המגמה בהתפשטות המחלה בפולין, אז סביב חג המולד עשויים להיות עד 60,000 נדבקים מדי יום, ואפילו עד 100,000 איש, כך מדווח בפולין.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments
27/12/2023 00:47

Your point of view caught my eye and was very interesting. Thanks. I have a question for you. https://accounts.binance.com/pt-PT/register?ref=P9L9FQKY

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x