xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

דיווח בבריטניה: הצעה כי בוריס ג'ונסון יקבל חיסון בשידור חי בטלוויזיה כדי להוכיח שהחיסון בטוח

לאחר ששני בכירים הציעו לקבל את החיסון לקורונה כדי להוכיח שהחיסון יעיל, דיווחים כי גם ראש ממשלת בריטניה עשוי לקבל חיסון בשידור חי כדי לעודד את אזרחי בריטניה לקחת את החיסון
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה צילום: Pixabay
אילוסטרציה צילום: Pixabay

על פי הדיווח ב-"דיילי מייל" הצעה כי בוריס ג'ונסון יתחסן בשידור חי בטלוויזיה כדי להוכיח שהחיסון בטוח, את ההצעה הציעה היום מזכירת התקשורת שלו, אלגרה סטרטון, היא אמרה: "כולנו מכירים את דמותו של ראש הממשלה, אני לא חושבת שזה יהיה משהו שהוא ישלול".

"אבל מה שאנחנו יודעים הוא גם שהוא לא ירצה לקחת חיסון שאמור להיות מיועד למישהו שהוא פגיע יותר, ואשר צריך לקבל אותו לפניו". כזכור הבריטים היו הראשונים בעולם שאישרו את החיסון שפיתחו חברות פייזר וביו-נטק, וסללו את הדרך לנתינת החיסון החל משבוע הבא.

לונדון אילוסטרציה (צילום: Pixabay)

אנשים שנמצאים בסיכון הגבוה ביותר מנגיף כורונה – מעל גיל 80 או קשישים השוהים בבית אבות – ועובדי מחלקת בריאות יהיו הראשונים בתור. מארח התוכנית "בוקר טוב בריטניה", פירס מורגן, קרא הבוקר לפוליטיקאים לקבל את החיסון מוקדם – ולקיים את המהלך בשידור חי – כדי לעודד בריטים מודאגים ללכת בעקבותיהם.

שר הבריאות, מאט הנקוק, הסכים איתו על הצעתו ששניהם יקחו את החיסון מול המצלמות, והוסיף כי "זה יהיה כדאי אם זה ישכנע אנשים שזה בטוח"

בנוסף באופן דומה, בנאומה בנאום היומי שלה אמרה השרה הראשונה של סקוטלנד ניקולה סטרג'ון "אם הייתי חושבת שזה יעזור לשכנע מישהו אני אעשה את זה".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
2 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments
07/06/2023 13:05

Your point of view caught my eye and was very interesting. Thanks. I have a question for you. https://accounts.binance.com/en/register?ref=P9L9FQKY

16/03/2024 18:04

I don't think the title of your article matches the content lol. Just kidding, mainly because I had some doubts after reading the article.

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
2
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x