xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

גנץ ייפגש עם ברקוביץ': שקד תוקפת: "נתניהו ויתר"

על רקע פגישת בני גנץ עם שליחו של הנשיא טראמפ, אבי ברקוביץ, אומרת ח״כ איילת שקד בראיון לישי שנרב, בגל״צ כי: ״נתניהו ויתר על החלת הריבונות בבקעת הירדן ונכנע ללחץ של גנץ, אשכנזי והערבים"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

יושב ראש כחול לבן וראש הממשלה החליפי בני גנץ ייפגש היום עם שליח ארצות הברית אבי ברקוביץ' כדי לדון בעסקת המאה ובתוכה החלת הריבונות.

כזכור ברקוביץ' נפגש במוצאי שבת עם מנכ״ל משרד ראש הממשלה רונן פרץ ועם מנהל הפעולות בשטחים כמיל אבו רוקון. כך דווח בחדשות 13. עוד דווח כי גנץ צפוי להדגיש בפני ברקוביץ' שכל מהלך סיפוח צריך להיות תחילתו של מהלך מדיני רחב יותר ובהתאם לכל עקרונות תכנית טראמפ כמו מדינה פלסטינית – ולא להיות מהלך חד צדדי ומנותק מהקשר מדיני.

בדיווח נאמר כי ראש הממשלה נתניהו צפוי למסור הצהרה ביום רביעי, ה-1 ביולי. נתניהו ככל כך נראה יתבטא בנושא עסקת המאה ויצהיר את כוונותיו על רקע התכנית וכוונות החלת הריבונות. ככל הנראה המשא ומתן מול האמריקאים צפוי להמשיך, כדי להגיע להבנות מול כחול לבן והאמריקאים.

בתוך כך על רקע חוסר ההסכמה בתכנית טראמפ בין כחול לבן לליכוד, ולאחר הדיווחים על נסיונות הטרפוד של שר החוץ אשכנזי,

ח״כ איילת שקד אמרה בראיון לישי שנרב, בגל״צ כי: ״ממה שידוע לנו כרגע, נתניהו ויתר על החלת הריבונות בבקעת הירדן ונכנע ללחץ של גנץ, אשכנזי והערבים.״ שרת המשפטים לשעבר הוסיפה כי: ״זה עצוב מאוד כיוון שהייתה כאן הזדמנות היסטורית להחלת ריבונות דווקא על האיזור הזה.״

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x