xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

גיבוי בענן לעסקים – הפתרון המושלם לאבטחת המידע שלכם

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

אם יש לכם עסק אתם וודאי יודעים ששמירה על המידע העסקי שלכם הוא אולי הדבר החשוב ביותר שעליכם לדאוג לו. יש מספר סיבות ללמה זליגת מידע מהעסק שלכם יכול לגרום לתוצאות הרסניות ולעיתים תשלום לא מבוטל לגורמים עוינים ואף במקרים קיצוניים לסגירת העסק עצמו.

יש פתרון אחד חכם, יעיל ונוח מאוד לשימוש שיכול לצמצם את זליגת המידע שלכם בעסק ב90%  ואף יותר. לפתרון זה קורים גיבוי בענן.

הסכנות בזליגת מידע

יכול להיות שחלק מהעסקים אינם מבינים את ההשלכות של מידע עסקי אשר מגיע לידיים הלא נכונות ומה זה יכול לעשות לעסק שלכם. אז הנה 2 מהסכנות בזליגת מידע

  • מעבר של מידע למתחרים – כאשר אתם חווים פריצה למחשבים ומידע חשוב נגנב מכם כגון: רשימת מחירים של מוצרים, ספקים ולקוחות. אותו פורץ יכול להציע את המידע החשוב למרבה במחיר וכמובן שהמתחרים הם הלקוחות פוטנציאלים.
  • גניבת מידע לבקשת כופר – בוודאי נתקלתם בסיפורים שונים על חברות שנאלצו לשלם סכומי כסף לא מבוטלים על מנת לקבל את המידע שלהם בחזרה מהאקרים שפרצו למחשבים וגנבו את כל המידע של החברה.

אז מה זה בכלל גיבוי בענן ?

שירות בענן הוא האפשרות לגבות את המידע שנמצא על המחשב האישי במשרד שלכם על שרת חיצוני מוצפן ומאובטח ברמה הגבוהה ביותר.

שירותי גיבוי בענן  מספקים  שירותים רבים מעבר לגיבוי מידע בענן  שמקלים ומשפרים את ביצועי העסק. שירותים כגון: מרכזיה וירטואלית בענן, שעון נוכחות בענן ועוד מספר שירותים.

איך גיבוי בענן מגן על המידע של העסק ?

אז היתרון הראשון והחשוב ביותר הוא כמובן הגנה על המידע החשוב של העסק. על ידי גיבוי המידע בענן חיצוני ומאובטח ולא על המחשב ( שרת ) מקומי, המידע של העסק שלכם מוגן תמיד וגם במידה ויצליחו לפרוץ למחשב שלכם כל המידע עבר גיבוי וניתן לשחזר אותו בכל רגע נתון ובכך כל ניסיון לכופר או מכירת המידע הופך לפחות רלוונטי כי יש לכם את היכולת לשנות, למחוק לשפר ולהוריד את המידע מהשרת החיצוני ובכך המידע החשוב נשאר אצלכם.

לסיכום

חלק גדול מהעסקים בישראל כבר משתמש בשירותי ענן. במאה ה 21 השירות הוא חובה בכל עסק שרוצה להגן על עצמו. ב ON365 – מחשוב ענן מתמחים בפתרונות ענן לעסקים קטנים או גדולים

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x