xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

גורם משטרתי איים על ראש הממשלה השר דורש חקירה

אתמול, פורסם כי בכיר במשטרה איים, כי "אם היועמ"ש יחליט על חקירה נוספת נגד נתניהו בתיק המניות שלו, נקבל אותו בכבוד אך כמו בחקירות הקודמות שלו לא נעשה לו הנחות" השר אוחנה דורש חקירה מי איים.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

השר אמיר אוחנה למ"מ המפכ"ל: "אבקש שתאתר את הגורם במשטרה ששלח איומים לעבר נתניהו." במכתב ששלח השר לביטחון פנים אמיר אוחנה, למ"מ המפכ"ל, דרש השר למצוא את הגורם המשטרתי הבכיר שאיים על ראש הממשלה.

במכתב כותב השר. "איום שנשלח מגורמים עלומים במשטרת ישראל לעבר ראש הממשלה".

השר אוחנה כתב. כי אתמול במהדורת החדשות של ערוץ 12, פרסם הכתב משה נוסבאוס מפי בכירים במשטרה, כלומר, גורם פחדן שהסתתר מאחורי מעטה של אנונימיות, את הדברים הבאים.

"חוקרי להב 433 עשו עבודה מעולה והתעלמו מכל הלחצים שניסו להפעיל עליהם. כך הם ינהגו גם אם היועמ"ש יחליט על חקירה נוספת נגד נתניהו בתיק המניות שלו. נקבל אותו בכבוד אך כמו בחקירות הקודמות שלו לא נעשה לו הנחות".

השר אוחנה הוסיף כי "למדתי להכיר בזמן הקצר שלנו יחד עד כמה יוקרתה של משטרת ישראל ותדמיתה חשובים לך. כפי שיכולת להתרשם, הם חשובים גם לי."

"גורם שכזה, השולח איום לעבר ראש ממשלת ישראל, פוגע קשות בתדמיתה של משטרת ישראל, במעמדה וביוקרתה בעיני הציבור, על אף שרובם המכריע של השוטרות והשוטרים אינם מתנהלים באופן זה."

מכתב השר למ"מ המפכ"ל

"בכירים במשטרה המתדרכים נגד הדרג הנבחר שולחים מסר רע לא רק לציבור הרחב, אלא גם לשוטרות ולשוטרים הזוטרים יותר, לפיו תרבות ארגונית קלוקלת זו היא תקינה ובכך מסייעים להשריש אותה במקום לעקור אותה מן היסוד."

"אבקשך לנקוט בכל האמצעים כדי לאתר את הגורם הזה, לרבות שימוש בפוליגרף/פלטי שיחות/כל אמצעי אחר שתמצא לנכון למטרה זו. הדבר יהווה מסר רם וברור כי אינך מוכן לקבל בשיוויון נפש התנהגות שכזו מצד בכירים במשטרת ישראל."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
19 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
19
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x