xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

גבר סיני קשור בתוך כלוב נזרק לנהר לאחר שנתפס במיטה עם אשה אחרת

גבר בסין קשור בכלוב הוטבע בנהר לאחר שנתפס "בוגד עם פילגשו" כך על פי הדיווחים והתיעודים ברשתות החברתיות בסין, ארבעה נעצרו
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
כלוב אילוסטרציה: צילום Pixabay
כלוב אילוסטרציה: צילום Pixabay

תיעודים שהופצו ברשתות החברתיות בסין, מראים את הבעל הבוגד לכאורה מיילל בכאב כשמספר גברים קשרו אותו בחבלים לאחר שנמצא כמעט ערום במיטה עם אישה אחרת, השיטה נקראת כ'טבילה בכלוב חזיר', היתה נהוגה על ידי הסינים בימי קדם כסוג של ענישה בלתי מורשית בגין ניאוף.

הגבר היה במצב יציב לאחר האירוע, כך נמסר מהמשטרה. ארבעה חשודים עוכבו על רקע חקירה מתמשכת. המקרה התרחש בעיר מאומינג שבדרום סין בשעות הבוקר של יום שישי, על פי הודעה רשמית. הסיפור התגלה לאחר שצילומים של האיש שנקשר בתוך כלוב במבוק על ידי זוג גברים שותפו רבות ברשתות החברתיות הסיניות.

בסרטון נראה כי האיש היה המום לאחר שקבוצת הגברים התפרצה לחדר ותפסה אותו לבוש באופן מינימלי במיטה עם אישה. לאחר שקשרו את האיש לכלוב בחבלים, הקבוצה הוציאה אותו מהבניין וזרקה אותו לנהר סמוך. דווח כי הגבר הוצא מהמים זמן קצר לאחר האירוע.

השיטה הזאת נקראת "טבילה בכלוב חזיר", היתה נהוגה על ידי העם הסיני בשושלת מינג (1368 – 1644 לספירה) ושושלת צ'ינג (1644 – 1912 לספירה) כסוג של לינץ' לבעלים נואפים. הנאשמים היה קשורים, ואז היו מכניסים אותם לכלוב כדי למנוע את בריחתם. לאחר מכן הם הושלכו לנהר עד שהם היו מתים.

ישנן תיאוריות שונות לגבי הכלוב המשמש בעונש כזה המכונה 'כלוב חזיר'. יש הסבורים כי הוא שימש במקור להובלת חזירים. אחרים אומרים שזה אומר שהאנשים שנלכדו בתוך הכלוב "שווים פחות מחזירים וכלבים".

המשטרה המקומית הוזעקה ופתחה בחקירה לאחר שהתיעודים פורסמו. האיש בסרטון הועבר לבדיקה בבית החולים ולא סבל מפציעות קשות, כך על פי ההצהרה של המשטרה. השוטרים עצרו ביום שישי את החשוד הראשון, גבר בן 41. ושלושה חשודים נוספים, בני 36, 32 ו-18, הסגירו את עצמם למשטרה למחרת. הרשויות אמרו כי האירוע נגרם מ"סכסוכים רומנטיים" מבלי להיכנס לפרטים נוספים.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments
02/06/2023 05:21

Your point of view caught my eye and was very interesting. Thanks. I have a question for you. https://www.binance.com/en/register?ref=P9L9FQKY

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x