xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

"בשביל לא למות": בת 16 מרוסיה שכבה במשך 4 שעות בתוך ערימה של גופות

שלוש נערות ברוסיה הגיעו למסיבה בדירתם של גברים מבוגרים, כאשר לפתע אחד מהם הוציא רובה וירה בכל מי שנכח בדירתו; אחת הנערות הצליחה ליצור קשר עם חבריה בסמארטפון של אחד ההרוגים: "אני מפחדת שהוא ייכנס ויראה שאני חיה, הוא יירה בי", כתבה להם
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה צילום Pixabay
אילוסטרציה צילום Pixabay

מריה קוסינצבה, נערה בת 16 הוזמנה עם שני חברותיה, ויקטוריה בת ה-17 ופולינה בת ה-18, על ידי שלושה גברים בגילאי 30 למסיבה. הן הוזמנו על ידי רשת חברתית, ומקום המסיבה נקבע בדירת הגברים ביקטרינבורג. 3 החברות החליטו ללכת משום שנמאס להן "להסתובב עם בנים בגילן", כך פורסם ב"דיילי מירור" הבריטי

הן הגיעו למסיבה, אך לפתע הוציא זקרוב, מאבטח במקצועו ומכור למשחקי מחשב, רובה ציד, צעק "בואו נשחק!" והחל לירות בכולם. בדירה נכחו גם שני חבריו הטובים, אולג, 36 ואנטון, 32. "הוא ירה לכיווני ואנטון מיד צנח וכיסה אותי", סיפרה מריה לאחר שניצלה, "ואז הוא הלך למטבח ושמעתי שתי יריות שפגעו בויקטוריה ובאולג". 

מריה השתטחה בתוך שלולית הדם של אנטון ופולינה שנהרגו, והצליחה למצוא את הנייד של אנטון ולהתחבר לחשבון שלה ברשת החברתית VK. דרך החשבון שלה היא ביקשה מחבריה להזעיק עזקה.

"ביקשתי מהחברים שלי להתקשר למשטרה ולאמבולנס", היא אומרת, "ויקטוריה עשתה את אותו הדבר וכך הבנתי שהיא בחיים. אבל לא העזתי לנסות ולגשת אליה".

ויקטוריה הצליחה להקליט בשקט הודעות קוליות בהן בין היתר מסרה את כתובת הדירה וביקשה לעדכן את המשטרה שזקרוב חמוש. "אני מאבדת הכרה", אמרה, "נראה כאילו אני כבר גוססת. אני שוכבת כאן ואני מרגישה שאני נעלמת. אני מפחדת שהוא ייכנס ויראה שאני חיה. הוא יירה בי, בבקשה תפרצו את הדלת".

אחרי שמריה שלחה את ההודעה למשטרה, הם הגיעו רק כעבור 4 שעות, ופרצו לדירה כאשר במקביל לכך זקרוב הרג את עצמו לפני שייתפס. המקרה עדיין נמצא תחת חקירה, כאשר החוקרים מנסים להבין מה גרם לזקרוב לבצע את הטבח והאם היו סימנים מקדימים לכך.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x