xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

בריטניה: צפו; אישה מנפצת מאות בקבוקי אלכוהול בסניף 'אלדי' וגורמת לנזק עצום

אישה נעצרה לאחר שניפצה מאות בקבוקי אלכוהול בחנות של 'אלדי' וגרמה נזק בשווי אלפי לירות שטרלינג. היא השתוללה בהרטפורדשייר ביום רביעי אחר הצהריים, ונעצרה רק לאחר שהספיקה לנפץ מאות בקבוקים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה צילום: Pixabay
אילוסטרציה צילום: Pixabay

בתיעוד שפורסם ברשתות החברתיות מהחנות, נראית האישה מרימה בקבוקים בזה אחר זה ומטיחה אותם על הרצפה, היא נראית מוקפת בבקבוקים מנופצים ובשלוליות ענק של יין, בירה ומשקאות חריפים, היא המשיכה בלי הפסקה כשהצוות מפחד לעצור אותה.

המשטרה הגיעה לחנות בשעה 14:30 ועצרה אותה במקום. בתיעוד נראה שוטר אוחז בה ומוביל אותה בזהירות על פני ערימת הזכוכית השבורה שיצרה.

האישה ששמה לא פורסם, מטופלת בבית חולים בגלל חתכים בידיה. אדם אחד הגיב לסרטון ברשתות החברתיות ואמר: "אני לא מאמין שכל הצוות עמד סביב וצפה!" אחר כתב: "מדוע לכל הרוחות התאפשר לה לגרום לנזק כה רב לפני שנעצרה?".

שלישי כתב: "לאן העולם מגיע כשאף אחד בחנות לא יכול למנוע מאישה צעירה להרוס את כל החנות". עם זאת, לאדם רביעי הייתה אהדה לאישה. "הנערה המסכנה כנראה לא בסדר, או נואשת לעזרה, היא לא עשתה שום דבר אלים ואלדי יכולה להרשות לעצמה לספוג את זה".

דובר רשת 'אלדי' אמר כי הם אינם יכולים להגיב בזמן שחקירת המשטרה נמשכת.

דוברת משטרת הרטפורדשייר אמרה: "המשטרה הוזעקה בסביבות השעה 14:30 ביום רביעי, 25 בנובמבר, כדי לדווח על אירוע בסופרמרקט Aldi ב-Fairlands Way, דווח כי כמה בקבוקי אלכוהול הושלכו על הרצפה ונופצו, שוטרים הגיעו ואישה נעצרה. היא נלקחה לבית חולים לטיפול בחבלות בידיה וכעת היא נמצאת במעצר המשטרה".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
2 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments
06/08/2023 10:21

I don't think the title of your article matches the content lol. Just kidding, mainly because I had some doubts after reading the article. https://www.binance.com/id/register?ref=GJY4VW8W

15/03/2024 04:41

Your point of view caught my eye and was very interesting. Thanks. I have a question for you.

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
2
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x