xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

בעקבות פריצת בנק על ידי שודדים: תושבים בברזיל אספו שטרות שהיו על הכביש | צפו

עשרות חמושים הסתערו בלילה על רחובות העיר קריסיומה בדרום ברזיל. הם החזיקו בני ערובה, ירו לעבר שוטרים והשתמשו בחומרי נפץ כדי לשדוד בנק; ולאחר שהשודדים ברחו עשרות אנשים אספו כסף שנפל לשודדים בעת מנוסתם
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
השטרות ברחוב (צילום מסך מתוך טוויטר)
השטרות ברחוב (צילום מסך מתוך טוויטר)

הלילה (בין שני לשלישי) בדרום ברזיל, עשרות שודדים עם רובי סער וחומרי נפץ הסתערו על בנק. הם התפרסו ברחובות, החזיקו בני ערובה ושדדו סניף בנק.

על פי הדיווח בדיילי מייל, האירוע התרחש בעיר קריסיומה, שבה חיים 220 אלף תושבים, השודדים היו גברים רעולי פנים שצעדו ברחובות עם בני ערובה, ותושבים אספו את שטרות הכסף שהשודדים השאירו מאחור.

היריות ברחוב

ראש המחלקה למקרי שוד וחטיפות במשטרה המחוזית, דיווח שלפחות 30 שודדים הגיעו במהלך הלילה לעיר ב-10 רכבים. "זו הייתה פעולה חסרת תקדים במדינת המחוז. אף פעם לא היה משהו ברמה הזאת ובאלימות כזאת", אמר קרוז.

על פי הדיווחים, השודדים השתמשו בחומרי נפץ, וכך פוצצו את הכספת בבנק. ההשתלטות על רחובות קריסיומה החלה בחצות ונמשכה כמעט שעתיים. אחרי השוד החבורה נמלטה, ובהמשך אותרו הרכבים שלהם במחוז סמוך. ובעקבות הפריצה שחוללו, לפחות שני בני אדם נפצעו במהלך השוד והאלימות ברחובות קריסיומה. אחד מהפצועים הוא שוטר.

תיעוד אסיפת הכסף

סלסיו סלברו, ראש העיר, אמר לתושבים שהעיר נמצאת במצור. "אני מבקש מכם להישאר בבית, אל תעזבו את הבית, ותנקטו בכל אמצעי הזהירות. תאמרו את זה למשפחות ולחברים שלכם", ביקש ראש העיר בסביבות 02:00 לפנות בוקר שעון מקומי. "תנו למשטרה לעשות את העבודה", הוסיף.

לאחר בריחת השודדים התושבים מיהרו לאסוף את השטרות שהתעופפו לכל עבר. המשטרה הודיעה שעצרה ארבעה אנשים שאספו את השטרות שנגנבו מהבנק, ושהיא איתרה עד כה 810,000 ריאל ברזילאי (כ-150:000 דולר).

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
19 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
19
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x