xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

בסיס למיטה זוגית במבצע

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

אנחנו רוצים למצוא בסיס למיטה זוגית במבצע, אבל מבצע אמיתי, כזה שבאמת במבצע, ולא מחיר נמוך על מוצר באיכות נמוכה – איך עושים את זה?

אין ברירה, צריך ללמוד קצת את המוצר והספק:

 

יצרן

חומרי הגלם, כמו  העצים, למיטב ידיעתי מיובאים כולם מחו"ל, אבל למיטה עצמה, יש מפעלים ישראלים כחול לבן, שמוכרים מה שנקרא מהיצרן לצרכן, ולרוב במחיר שוק נמוך יותר.

 

למידת חומרי הגלם והדרך בה מייצרים את המיטות

הכי קל להשוות "תפוחים מול תפוחים" – זאת אומרת להבין מאיזה חומרי גלם עשויה המיטה? מה דרך הייצור של המיטה? ואז להשוות מול מיטה שבנויה מאותם חומרי גלם.

 

המיטה עצמה היא לא כל המוצר

איכות המיטה עצמה, הוא כמובן העיקר, אבל לא הכול נכון?

אנחנו רוצים לדעת למשל מה האחריות כוללת ולכמה זמן? מה רמת שירות הלקוחות? מה הם זמני האספקה? האם המחיר כולל הובלה והרכבה בבית הלקוח? מה חוות הדעת על החברה עצמה? מה ההרגשה שנוצרת בשיחה מול נציגי החברה? האם אנחנו מרגישים שרק רוצים למכור לנו, או שההרגשה היא שבאמת נוכל לקבל שירות טוב?

 

מבצעים

אחרי שלמדנו קצת את התחום, והבנו איך לבחון את הדברים, נוכל לבדוק אם באמת יש מבצע אמיתי, כזה שנותן מחיר נמוך יותר ותמורה טוב יותר לכסף מהממוצע בשוק, או שיש פה סתם הצגה של מחיר מבצע, סתם ממציאים איזה מספר, וממנו מורידים למחיר שוק רגיל, ופשוט רושמים "מבצע" כדי ליצור את התחושה (המוטעית) שאכן יש מבצע.

 

מה יותר זול, מיטה זוגית ממתכת או עץ?

מיטה זוגית ממתכת זולה יותר, אז אם מחפשים את הזול אפשר לחפש מיטה זוגית ממתכת במבצע.

אבל, כאמור, המטרה במאמר זה, היא לא לתת מידע כיצד לחפש מיטה זוגית "זולה", אלא המטרה היא לספק מידע כיצד למצוא מיטה זוגית ב"מבצע". זאת אומרת לא משנה אם המיטה מעץ או ממתכת, או כל חומר גלם אחר, המטרה היא למצוא מיטה זוגית במבצע, על ידי השוואה של אותה מיטה (עד כמה שאפשר לדייק, לפי הבנתנו).

 

לא רק השם "מבצע" מרמז על מחיר טוב

"מבצע" הוא הרבה פעמים דרך לסמל מחיר נמוך מהשוק, אבל לא תמיד. מבצע יכול להיות גם אקט שיווקי, כמו שכתבנו בפסקה הקודמת, ובכל מקרה ידוע לכל, ו"מבצע" יכול לסמל פשוט מחיר זול למוצר זול, וגם על זה דיברנו לפני.


הדגש כרגע הוא לחפש בעוד צורות חיפוש שונות, כי יכול להיות עסק למשל שמוכר מיטה זוגית במחיר נמוך ואולי נמוך מאוד מהשוק, אבל לא רוצה להשתמש במילה "מבצע" (או "זול" וכדומה), על מנת לא לתת הרגשה של זילות למוצר. הרגשה של מוצר נחות. לכן ההמלצה היא לחפש גם חיפוש רגיל של בסיס למיטה זוגית וכדומה, ואפשר יותר ספציפי כמו מיטה זוגית עם ארגז, למי למשל מעוניין, ולא רק מיטה זוגית במבצע.

 

לחפש מבצעים משולבים

אפשרות נוספת, היא לחפש מבצעים משולבים, של למשל בסיס למיטה זוגית / בסיס למיטה למיטה זוגית במבצע, ואז בנפרד, לחפש מזרן במבצע, ולהרכיב מיטה, או לחפש בסיס + מיטה מאותו ספק.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron