xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

בניית משרדים בצל מצב ענף הקורונה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

הקורונה שינתה את סדרי העדיפויות של רבים וטובים בכל מיני ענפים ולא רק בענף הבנייה. הענף כולו כמעט שותק אם כי באתרים רבים נמשכות העבודות שנחשבות לחיוניות. סיבה נוספת לשיתוק היא הצורך בעובדים שישמרו על עצמם ולא ייכנסו מדי פעם לבידוד ולכן מצוקת כוח האדם קצת מקשה על המשך הבנייה. בעיה נוספת היא שינוי מוחלט בתרבות העבודה שכעת רק מתחילים לנסות להבין אותו לנוכח העובדה שהעולם נקלע למציאות חדשה. עגורנים ממתינים מושבתים מעבודה ולא ידוע עדיין מתי יחזרו לפעולה מלאה.

עבודה מהבית או מהמשרד?

ענף הבנייה לא שוקט על השמרים לעולם אולם כרגע לא ידוע בדיוק מה ייעשה בשטחי המשרדים העצומים שננטשו בגלל הקורונה. הסברה היא לחלקם יחזרו לפחות בשנים הקרובות משום שאין תשתית מתאימה לעבודה מלאה מהבית ויש בכל זאת מקומות ועובדים שזקוקים למגע ולסיעור המוחות במקומות העבודה. יכול להיות שחלק מהחללים שמיועדים למשרדים יעברו הסבה לחללי מגורים לאנשים שיכולים לגור במקומות כאלה ואולי אפילו יתאימו אותם לצעירים ולאנשים שרוצים לגור לבד, כך שחלוקה מחדש תסייע לכולם.

היעכרות מחדש לקראת הבנייה

דבר אחד בטוח: אי אפשר להפסיק בנייה באמצע ולו רק בגלל החוזים המחייבים. יכול להיות שתהיה מגמת שינוי תוך כדי תנועה ובנייה להסבה מחדש של חללי המשרדים. המשרדים שנבנים כעת עונים על הצרכים שנצפו בהתאם לפריחה ולביקוש שהיה להם במקומות שונים. בהתאם לכך, חברות בנייה וקבלנים עסקו בגיוס עובדים ובהכנות לבנייה, כולל השכרת מנופים שמיועדים לבנייה המסיבית שנעצרה זמנית. בכל אתרי הבנייה זהו הסימן המשמעותי לכך שהשגרה חוזרת למסלולה, כשהעגורנים חוזרים לפעילות. יכול להיות שכל הבנייה שתחודש תארך זמן רב יותר משום שרק בשנת 2021 נדע כיצד זה יתפתח.

הכנות הקבלנים לעבודה

בכל אתר בנייה מחכים חומרי הבנייה כשהקונסטרוקציות נמצאות בשלבים שונים של הקמה. חשוב לדעת שהעגורנים שעצרו מעבודה הם החלק הבעייתי ביותר משום שתחזוקה שוטפת שלהם שומרת על הבטיחות שלהם בהפעלה. אי אפשר אפילו לרגע להפסיק בבדיקת העגורן ושמירה עליו כדי שיוכל לחזור לפעילות בטוחה ברגע שהקורונה תפסיק לשבש את העבודה במקומות אלה. הבנייה תתחדש ברגע שגם העובדים לא יסכנו את בריאותם ולא ייכנסו לבידוד בכל פעם שיידרשו לכך בגלל חשיפה לא זהירה לנגיף.

קיזוז ההשכרה

מכיוון שהקורונה די שינתה את חוקי המשחק, יש בוודאי קבלנים שחוזי השכרת העגורנים שלהם השתבשו ואינם תואמים כעת למציאות. יש לעדכן אותם ולראות כיצד ממשיכים בתקופה שבה יש כל הזמן סגרים והמשק נפתח ונסגר חליפות. במקרים כאלה יש לבדוק עם החברה המשכירה כיצד היא הולכת לקראת הקבלן במידה וזה אפשרי ולהתאים אל החוזה לימי העבודה בפועל. אין ספק שהשיבושים האלה מקשים על תאריך היעד שנקבע מראש ולכן גם מתקשים למסור את המבנים בזמן ללקוחות שקנו בהם שטחי משרדים וחללי עבודה.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x