xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

בלגיה: יונת מירוץ נמכרה בשיא עולמי של 1.8 מיליון דולר לקונה סיני מסתורי

יונה נמכרה במכירה פומבית בבלגיה בסכום חסר תקדים ליונת מירוץ, היונה נמכרה לקונה סיני מסתורי שקנה את היונה בשם בדוי, ושילם עליה כמעט שני מיליון דולר
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה צילום: Pixabay
אילוסטרציה צילום: Pixabay

היונה בת השלוש ששמה 'ניו קים' נמכרה על ידי חברת מכרזים בלגית במכירה פומבית מקוונת תמורת כמעט שני מיליון דולר ביום ראשון האחרון.

סכום המכירה עבר את הסך של 1.25 מיליון יורו ששולמו בשנה שעברה עבור יונה ממין זכר, ארמנדו, שזכתה לכינוי לואיס המילטון של הספורט, והשתתף בתחרות יונים, ספורט שהפך לרווחי ביותר בסין.

בחצי השעה האחרונה של הצעות המחיר, שני קונים סינים שהשתמשו בשמות בדויים סופר דופר, והיטמן, שלחו את המחיר לשמיים. כך דווח ה"דיילי מייל" הבריטי.

הציפור האלופה מאנטוורפן עשויה לשמש את הקונה ללא שם, לגידול ובעיקר לשעשוע. "אני מאמין שזה שיא עולמי, מעולם לא נערכה מכירה רשמית במחיר כזה", אמר יו"ר בית המכירות PIPA, ניקולאס גיזלברכט. "לא חשבתי שנוכל להגיע לסכום הזה".

גיזלברכט אמר כי בבלגיה לבד יש מעל 20,000 מגדלי יונים, היונים משתתפים בתחרויות, ובעליהם מנסים למכור אותם בעולם במחירים אסטרונומיים.

בסין חובבי יונים משלמים כסף בכדי להיכנס לתחרות יונים, כאשר הבעלים העשירים ביותר נכנסים לתחרות על מאות יונים.

היונים משוחררים לדרכם, ואז טסות הביתה עם צ'יפ אלקטרוני שרושם את זמנן עם הגעתן, והראשון שמגיע לביתו הוא המנצח. זה מירוץ שבו כל היונים מתרגלים להיות בלול אחד במשך כמה חודשים כדי שיידעו היכן קו הסיום.

התוצאות מוכרזות באופן מקוון והמארגן משלם פרס כספי, לעיתים עשרות מיליונים לזוכים.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
2 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments
05/06/2023 19:59

Thanks for shening. I read many of your blog posts, cool, your blog is very good. https://accounts.binance.com/en/register?ref=P9L9FQKY

12/06/2023 15:46

Do you mind if I quote a couple of your articles as long asI provide credit and sources back to your website?My blog site is in the very same niche as yours and my users would certainly benefit from some of the information you present here.Please let me know if this okay with you. Thanks!

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
2
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x