xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

בכירים באמירויות: "היינו בטוחים שהסיפוח הישראלי יהרוג את פיתרון שתי המדינות אחת ולתמיד אז פעלנו מהר והצענו נורמליזציה של קשרים תמורת עצירת הסיפוח"

"איחוד האמירויות הערביות מעריכה את השלום החם המתהווה עם ישראל. היא מצפה גם לראות התקדמות במשא ומתן בין הפלסטינים לישראלים, אם שני הצדדים לא יישבו וידברו על כך, תהיה לנו תקופה ארוכה של אי וודאות אזורית". כך אמר בכיר באיחוד האמירויות
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
לימוד עברית באיחוד האמירויות
לימוד עברית באיחוד האמירויות

ג'מאל אל-מושארך, מנהל משרד החוץ של איחוד האמירויות הערביות. ומנהל המחלקה לתכנון מדיניות אמר בראיון לתקשורת בשפה האנגלית, כי "התיירות צפויה לגדול בחודשים הקרובים, היוזמה להתקדם לנורמליזציה עם קשרים עם ישראל הייתה מאז ומתמיד חזון מבחינת האמירויות. בין הסיבות לכך, חשיבות היציבות באזור".

צוות מדיניות החוץ של איחוד האמירויות, השגריר בארה"ב יוסף אל-עוטייבה, והנד אל-עוטייבה, מנהל התקשורת האסטרטגית במשרד החוץ, אמרו בראיונות ובמאמרים האחרונים כיצד נוצר ההסכם. במגזין המקוון היהודי Tablet, כתב הנד כי "היינו בטוחים שהסיפוח הישראלי יהרוג את פיתרון שתי המדינות אחת ולתמיד, אז פעלנו מהר והצענו נורמליזציה של קשרים תמורת עצירה לסיפוח".

"איחוד האמירויות מצפה כי שלום חם ייווצר במהרה, מכיוון שלירושלים ואבו דאבי אין היסטוריה של סכסוכים, עם זאת, בעוד ההסכמים מועילים לאזור, נושא השלום עם הפלסטינים וישראל חשוב גם כן". ג'מאל אל-מושארך ציין כי "האמירויות רוצות למלא תפקיד חיובי בכל דרר בהמשך השיחות בין ישראל לפלסטינים".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments
07/06/2023 11:30

I may need your help. I tried many ways but couldn't solve it, but after reading your article, I think you have a way to help me. I'm looking forward for your reply. Thanks.

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x