xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

בייביסיטר ברוסיה ערף ראש של ילד בן 6 בזמן שאימו ילדה

אביו החורג של הילד סיפר כי מצא את גופתו שרועה ללא רוח חיים בביתו, בזמן שהאם נסעה לבית החולים ללדת; "יצאתי למרפסת לעשן סיגריה. כשחזרתי פנימה שתיתי עוד כוסית לפני שהבנתי מה עשיתי"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה צילום Pixabay
אילוסטרציה צילום Pixabay

לפני ארבע ימים, ב-20 בנובמבר, במערב רוסיה, סרגיי פדגורוב בן ה-46 נעצר בחשד שרצח באכזריות ילד בן 6 בזמן שהיה תחת השפעת סמים ואלכוהול. 

מממצאי חקירת המשטרה עולה, כי פודגורוב שמר על בן ה-6, בזמן שאמו נסעה ללדת בבית החולים. מיכאל גרושין, אביו החורג של הילד, מצא את גופתו המרוטשת של הילד לאחר שראשו נערף באמצעות סכין קצבים. 

פודגורוב נעצר כשהוא תחת השפעת סמים ואלכוהול, ובמהלך חקירתו, החשוד סיפר: "יצאתי למרפסת לעשן סיגריה. כשחזרתי פנימה שתיתי עוד כוסית לפני שהבנתי מה עשיתי. יצאתי שוב למרפסת שם חיכיתי לשוטרים שיבואו לעצור אותי".

אחותו הגדולה של הקורבן בת ה-15, התייחסה לפרשה בשיחה עם כתבים מקומיים ואמרה כי אמה שלה נסעה לביה"ח בשביל ללדת את בנה השישי במספר. היא הוסיפה כי קורבן הרצח היה בנה החמישי והצעיר ביותר של אמה.

ראש המועצה לשלום הילד במחוז סרטוב, סיפרה שנכון לשעה זו אמו של הילד עדיין מאושפזת במחלקת היולדות של ביה"ח.

גורמים במועצה טענו כי ניסו לפנות אליה בנוגע לסידורי הלוויה של בן ה-6, אך הם לא הורשו להיכנס למחלקה בגלל ההגבלות שנוגעות לנגיף הקורונה, כך על פי התקשורת הרוסית.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
2 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments
02/10/2023 03:27

Your article gave me a lot of inspiration, I hope you can explain your point of view in more detail, because I have some doubts, thank you. 20bet

17/12/2023 11:44

Your article helped me a lot, is there any more related content? Thanks! https://accounts.binance.com/it/register?ref=WTOZ531Y

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
2
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x