xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

אסון בברזיל: צוק התמוטט ומחץ משפחה שלמה: האמא נמצאה מחבקת את התינוק שלא שרד

זוג ובנם בני ה-7 חודשים נמחצו למוות על ידי מפולת סלעים שנפלה מצוק, התינוק חולץ מידי גופת האם שניסתה לגונן עליו כשהוא עוד חי ונושם, אך מת בדרכו לבית החולים; "הפציעות של ההורים היו חמורות מאוד"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה צילום Pixabay
אילוסטרציה צילום Pixabay

מפולת סלעים מצוק, מחצה זוג ותינוק בן 7 חודשים למוות. התינוק חולץ בחיים מתחת לגופת אימו שניסתה להציל אותו, אך מת מפצעיו זמן קצר לאחר מכן בדרכו לבית החולים.

הוגו פריירה ובת זוגו סטלה סואזה ביקרו בחוף פיפה הפופולרי שבברזיל ביום שלישי האחרון. ולפתע החלק הקדמי של המצוק, בגובה 60 מטר, התמוטט וקרס מעליהם. האם הספיקה לגונן בגופה על התינוק, ונמצאה ללא רוח חיים על ידי המקומיים, כשהיא מחבקת אותו. 

על פי עדי ראייה, המשפחה ישבה במקום שהצוק נפל. בנוסף אליהם, גם הכלב המשפחתי נהרג. אחד מעדי ראיה סיפר שכאשר הוציאו את התינוק הוא עדיין נשם, אך לא ניתן היה להצילו.

"חפרנו וחפרנו עד שמצאנו את האב, לאחר מכן מצאנו גם את האמא והבן. היא חיבקה את התינוק, נראה שבאופן אינסטינקטיבי היא ניסתה להגן עליו. הפציעות של ההורים היו חמורות מאוד, כנראה כי ספגו את עיקר כובד הצוק שנפל", סיפר.

"ככל שהמים פוגעים בצוק, הבסיס שלו נפגע, מה שהופך את החלק העליון שלו לשברירי יותר. זה עניין די נפוץ שחלקים מהסלע משתחררים", כך גורמים רשמיים מסרו לתקשורת בברזיל.

תושבים מקומיים ששמעו על הבשורה הוכו בהלם לאחר שגילו שהוגו הוא בין ההרוגים. למרות שהיה תייר, הוא נחשב למוכר לאחר שהתחיל לעבוד כמנהל מלון קרוב לחוף, השתקע באזור והתחיל את חייו עם משפחתו המתרחבת.

דייג מקומי סיפר על האירוע: "נולדתי וגדלתי פה וזה קורה כל הזמן, אנחנו רואים איך הים לאט לאט הורס את הצוק. כשאנחנו רואים תיירים יושבים למרגלותיו אנחנו מזהירים אותם וקוראים להם לעזוב בגלל שאנחנו יודעים כמה זה מסוכן".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
2 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments
21/05/2023 11:30

I am a website designer. Recently, I am designing a website template about gate.io. The boss's requirements are very strange, which makes me very difficult. I have consulted many websites, and later I discovered your blog, which is the style I hope to need. thank you very much. Would you allow me to use your blog style as a reference? thank you!

03/03/2024 05:29

Your point of view caught my eye and was very interesting. Thanks. I have a question for you. https://accounts.binance.com/vi/register?ref=RQUR4BEO

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
2
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x