xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

"אמא ואבא זה משפחה": הונגריה תאסור על להט"בים לאמץ ילדים

המפלגה של אורבן העבירה תיקון בחוקה, המגדיר את המשפחה על פי ערכי "המסורת", כך שלמעשה נאסר על זוגות בין אותו המין לאמץ ילדים; "יום שחור לקהילה ולזכויות אדם"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הפרלמנט בהונגריה אילוסטרציה: צילום Pixabay
הפרלמנט בהונגריה אילוסטרציה: צילום Pixabay

לאחר שכבר ניצחה 3 פעמים ברציפות, ממשלתו של ויקטור אורבן, החליטה לאמץ קו שמרני ואנטי להט"בי. השיא הגיע היום (שלישי), כאשר ממשלתו של ראש ממשלת הונגריה, שינתה את ההגדרה הרשמית למשפחה בחוקת המדינה. השינוי של החוקה בא לידי ביטוי בכך שלמעשה נאסר על זוגות בין אותו המין לאמץ ילדים בהמשך למדיניות השמרנית של מפלגת השלטון. 

החוקה קובעת מעתה כי משפחה היא כזו "המבוססת על נישואים ועל יחסי הורים-ילדים. האימא היא אישה, האבא הוא גבר". בנוסף נכתב בחוקה כי גם על הורים צריכים לגדל את ילדיהם ברוח שמרנית נוצרית, כך על פי סוכנות הידיעות רויטרס.

עד היום זוגות להט"בים יכלו לאמץ ילדים אם אחד מהם הגיש בקשה בתור אדם יחיד, למרות שמעולם הונגריה לא אפשרה נישואים חד-מיניים.

ההצבעה על החוק

ומעתה, כדי שרווקים יוכלו להביא ילדים, יידרשו עתה להגיש בקשה למשרד לענייני משפחה, שבראשו עומדת קטלין נובאק האולטרה-שמרנית.

ארגוני זכויות אדם גינו את החוק החדש וקראו למנהיגי אירופה למחות עליו. "זהו יום שחור לקהילת הלהט"ב של הונגריה ויום שחור לזכויות אדם", אמר דייוויד ויג, מנהל ארגון אמנסטי בהונגריה.

מייסן דייוויס, מנכ"ל ארגון "טרנסג'נדר אירופה", אמר כי על נשיאת הנציבות האירופית אורסולה פון דר ליין לבחון אפשרות להעניש את הונגריה. כזכור בחודש שעבר התקיימה מסיבת מין שבה השתתף חבר פרלמנט הונגרי ג'וזף סאזייר, שהתפטר מתפקידו לאחר ששמו פורסם, חבר הפרלמנט הוא נשוי ומתנגד לנישואין חד מיניים, ומספר דיפלומטים העובדים במוסדות האיחוד האירופי הנמצאים בבריסל.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x