xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

"מתעלמים מהאזרחים": אלפים הפגינו ברחובות ורשה כנגד חוק האוסר על הפלות

אלפים צעדו ביום ראשון במספר ערים בפולין כדי למחות על החוק האוסר הפלות, לאחר שבית משפט העליון קבע להחמיר עם חוק ההפלות הקיים כבר במדינה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה צילום Pixabay
אילוסטרציה צילום Pixabay

פולנים רבים מאשימים את השלטון הנוכחי בכך שהוא פועל יותר ויותר כמו אותו משטר קומוניסטי בשנות השמונים בכך שהוא "מתעלם מחירויות האזרחים". עקב איסור התכנסות של יותר מחמישה אנשים על רקע מגיפת הקורונה, הצעדות אורגנו כ"הליכות ספונטניות" והסלוגן היה: "אנחנו הולכים לחופש. אנחנו הולכים על הכל".

ההפגנות אורגנו על ידי ארגוני נשים, קבוצות שעומדות מאחורי המחאה הארצית ההמונית האחרונה. בהמשך ארגונים אחרים הצטרפו גם, כולל חקלאים הזועמים על הטיפול הממשלתי במגיפת הקורונה.

בשבועות האחרונים המחאה הפכה לתנועת המחאה הגדולה ביותר בפולין מאז נפילת הקומוניזם לפני שלושה עשורים.

פסק הדין התקבל ביום 22 באוקטובר על ידי בית הדין החוקתי הפולני שאוסר הפלות של עוברים עם מומים מולדים, גם כאשר אין לעובר סיכוי לשרוד בלידתו, הדבר עורר את ההפגנות, שכעת גדלו וכוללות טענות נוספות.

"אנחנו כבר לא נלחמים רק למען זכויות נשים, אלא למען זכויות כולם. מה שקורה בשלב זה הוא דרמטי" אמרה אדריאנה גלוכובסקה, מפגנת שאליה הצטרף אביה. המפגינים התכנסו בצומת מרכזית והחלו לצעוד לביתו של ירוסלב קצ'ינסקי, ראש מפלגת השלטון חוק ומשפט. שוטרים חסמו את המפגינים, ואילצו אותם לעבור בדרך אחרת לאורך נהר הוויסלה כדי להגיע לביתו של קצ'ינסקי שבצפון מחוז זוליבורץ.

המשטרה הודיעה ברמקולים כי המחאה אינה חוקית ואמרה "יש לנו מגיפה", על כך השיבו המפגינים: "יש לנו מגיפה של המפלגה, תוך שימוש בראשי התיבות הפולניים של חוק וצדק, אנחנו מפילים את הממשלה".

רבים נשאו דגלים של האיחוד האירופי ודגלי להט"ב כדי להראות את תמיכתם בערכים המערביים הליברלים. אחד המפגינים היה לבוש כמכל גז מדמיע בגודל אנושי. כמחאה נגד המשטרה המשתמשת בשבועות האחרונים בגז מדמיע על מפגינים.

בניין הדירות של קצ'ינסקי הוקף על ידי מאות שוטרים עם ציוד נגד מהומות. כמה אנשים לבושים בתלבושות מיליציות מהתקופה הקומוניסטית הצליחו להתקרב לביתו של קצ'ינסקי והורחקו על ידי המשטרה.

על פי הדיווח בתקשורת הבריטית, נשים פולניות נאלצות יותר ויותר לנסוע לחו"ל כדי לחפש מקומות לבצע הפלות למרות שפסק בית המשפט המחמיר במדינה טרם נכנס לתוקף.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments
17/01/2024 08:35

Can you be more specific about the content of your article? After reading it, I still have some doubts. Hope you can help me. https://www.binance.com/ur/join?ref=UM6SMJM3

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x