xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

איך מעריכים את שווי תכולת הדירה לצרכי ביטוח?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

האם תהיתם פעם כמה שווים כל החפצים שיש לכם בבית, ביחד? מעבר לכך שזו מחשבה מעניינת, במקרים מסוימים מתן מענה עליה עשוי להיות הכרחי. למשל, כאשר אתם מבטחים את תכולת הדירה.

כאשר אתם רוצים לקבל הצעת מחיר על ביטוח תכולה לדירה שלכם, חברת הביטוח רוצה לדעת כמה הרכוש שלכם שווה. תמיד אפשר להמציא מספר, המבוסס על הערכה מדויקת יותר או פחות, אבל אתם עשויים למצוא את עצמכם עם כיסוי לא מספק, או לחלופין משלמים יותר ממה שאתם צריכים.

גלו כיצד להעריך נכון את שווי התכולה עם המדריך שלנו.

מה לכלול בהערכת השווי?

עליכם לקחת בחשבון את כל החפצים שלכם, לא רק את הפריטים היקרים יותר שעלולים להילקח בפריצה. אמנם ישנם דברים שלא סביר שייגנבו, אבל הם עדיין יכולים להינזק בשריפה או בהצפה. כלל אצבע טוב הוא לכלול את כל מה שהייתם לוקחים איתכם במעבר דירה.

עברו מחדר לחדר

כנראה שיש לכם יותר רכוש ממה שנדמה לכם. לכן, כדי לקבל הערכה מדויקת תצטרכו להיות שיטתיים ולעבור בין כל החדרים. קחו פנקס ועיפרון, או רשמו בטלפון את כל הפריטים, כולל בתוך ארונות ומגירות.

חשבו את הערך של פריטים בודדים

עבור כל פריט, רשמו אומדן של השווי. לצורכי ביטוח, בדרך כלל מדובר על סכום הכסף שהיה עולה להחליף את הפריט היום, אשר לא סביר שיהיה זהה למחיר ששילמתם עבורו. אם אינכם בטוחים, היכנסו לאינטרנט כדי לראות כמה יעלה לכם להזמין פריט חלופי חדש באותה איכות.

קבלו הערכות שווי עדכניות עבור תכשיטים וחפצי ערך

פריטים מסוימים, במיוחד נדירים וניתנים לאספנות, יכולים לעלות משמעותית בערכם עם הזמן. כמו כן, השווי של זהב ומתכות יקרות אחרות יכול לעלות ולרדת, ולהשפיע על ערכם של תכשיטים. כדי למנוע בעיות כלשהן בתביעות, מומלץ לקבל הערכה מחדש של פריטים יקרי ערך באופן קבוע.

רשמו בנפרד את כל הפריטים הכי יקרים

פוליסות של ביטוח תכולה מוגבלות מבחינת פיצוי, ולרוב אינן מכסות פריטי יוקרה כמו תכשיטים. על מנת לכסות הכל, אתם צריכים את הרחבת "כל הסיכונים".

חשבו את הערך הכולל של תכולת הבית שלכם

קחו את המחשבון או פתחו גיליון אלקטרוני. אתם יכולים לחשב קודם בנפרד את השווי הכולל של פריטים בכל חדר, וכן את ערכם הכולל של כל הפריטים יקרי הערך שלכם. לאחר שמחברים את כל הסכומים יחד, ודואגים לכלול כל פריט שעשוי להיות מסווג כחלק מתכולת הבית שלכם, אז יש לכם הערכה טובה של שווי התכולה.

לחלופין, אתם יכולים לחפש באינטרנט מחשבוני ביטוח תכולה לדירה שיפשטו את התהליך עבורכם. כעת, כל שנותר הוא לחפש את הצעת המחיר (והתנאים) הטובה ביותר עבור התכולה שלכם.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron