xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

איך לארגן אירוע בוטיק בשגרה בצל הקורונה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
צילום: עמית אורנשטיין (קייטרינג נועה דניס)
צילום: עמית אורנשטיין (קייטרינג נועה דניס)

המאמר בשיתוף קייטרינג נועה דניס.

אין ספק שחיינו השתנו בתחומים רבים מקצה לקצה בחסות הקורונה אך אחד התחומים ששינה לגמרי את פניו הוא תחום האירועים. אם בעבר היינו רגילים לעשות אירועים עם כמות רבה מאוד של משתתפים, בין אם זו חתונה, ברית או כל אירוע אחר, ההגבלות של מגפת הקורונה שלא התירו התקהלויות ואירועים גרמו להרבה מאוד אירועים שהיו בעלי פוטנציאל למאות מוזמנים להפוך לאירועי בוטיק עם מספר מצומצם מאוד של משתתפים.

הדבר הוביל לכך שהרבה מאוד חברות קייטרינג היו צריכות לעשות סוג של  ”מתיחת פנים“ לפרופיל העסקי שלהן וליצור התאמות שיהפכו את הקייטרינג לכזה שיודע להיערך לאירועי בוטיק קטנים המתאימים למספר מצומצם של אורחים. בנוסף, נותני שירות אחרים כמו צלמים, שירותי בר, אולמות אירועים וכדומה פתאום מצאו את עצמם מנסים להסתגל למציאות שונה מזו שהכירו עד התפרצותו של הנגיף. יחד עם זאת, אנשים רבים שכבר תכננו אירוע גדול היו צריכים למעשה לארגן אותו מחדש בהתאם להנחיות ולכללים החדשים ובעצם מצאו את עצמם מארגנים את אותו אירוע פעמיים ואף יותר. לכן, החלטנו לתת לכם מספר טיפים כיצד לארגן אירוע בוטיק קטן למספר מצומצם של אורחים בצל הקורונה.

מקום האירוע

אין ספק שברגע שהחלטנו להפיק אירוע בוטיק אנו למעשה צריכים מקום קטן שיכול להכיל את המשפחה הקרובה ומספר מצומצם של חברים שנוכל להזמין. לכן, האופציה של אולם אירועים יורדת מהפרק ואנו צריכים למצוא מקום שנותן לנו מענה על כך כמו למשל וילה שבה נוכל לארח את כמות האורחים שהזמנו. על הוילה לכלול פינת ישיבה בפנים בה נוכל לערוך את קבלת הפנים וכמובן חצר גדולה ורחבת ידיים בה נוכל למעשה לערוך את הטקס החופה או הברית ושם גם לאפשר לאורחים לסעוד ולהנות מארוחה ברמה גבוהה. חשוב שזה יהיה מקום עם חלל מדוייק, שלא יהיה גדול מידי על מנת שלא נקבל תחושה של מקום ריק.

קייטרינג בוטיק

אז כפי שציינו מספר רב של עסקי קייטרינג עשו התאמות רבות בתקופת הקורונה וכך גם קרה בתחום הקייטרינג לאירועים. עסקי קייטרינג שהיו רגילים להיות אחראים על הסעדה של מאות אורחים באירועים עברו לתחום הסעדת אירועי הבוטיק. על מנת לבחור בצורה מושלמת את הקייטרינג בדקו איזה קייטרינג מציע לכם את התפריט הגמיש ביותר. אל תהססו לבקש לבנות יחד עם השף או השפית את התפריט עבור האירוע שלכם, שכן באירוע בוטיק יש גמישות רבה יותר ותוכלו לבנות תפריט בהתאם למה שאתם והאורחים שלכם אוהבים כאשר חוויה נוספת יכולה להיות חברת קייטרינג שמקפידה להכין את האוכל במקום בזמן האירוע.

צלם לאירוע

היות והשגרה קצת מקשה עלינו צילומים כמו שהיינו רוצים, בעיקר כאשר יש סגר, מומלץ לחשוב ביחד עם הצלם על אלטרנטיבות ליום הצילומים של האירוע, במיוחד אם מדובר באירוע של חתונה. במקרה כזה חשבו ביחד עם הצלם שלכם על מקומות בקרבת הבית שלכם או בקרבת המקום בו נערך האירוע. במידה והדבר מתאפשר בקשו מהצלם ללוות אתכם בהכנות הלא שגרתיות לחתונה, בבוקר החתונה וכמובן במהלך האירוע עצמו שיהיה משפחתי יותר בקשו ממנו או ממנה לתפוס את כל אותם רגעים קסומים ואינטימיים.

אז נכון ששגרת הקורונה שיבשה לנו את התוכניות אך היא פתחה חלון הזדמנויות לסוג אחר של אירועים. אירועים קטנים ואינטימיים יותר, בעלי תחושת משפחתיות שבהם אנשי הקייטרינג, הצלם והברמן הופכים להיות חלק מהמשפחה וחלק בלתי נפרד מן האירוע עצמו. לכן, בדקו היכן האיכות יכולה לבוא על חשבון הכמות ונצלו את זה בארגון האירוע שלכם.

המאמר נכתב באדיבות נועה דניס – קייטרינג חלבי כשר . נועה היא שפית וקונדיטורית של קייטרינג חלבי עם התמחות באירועים קטנים ואינטימיים של עד 150 מוזמנים. לפרטים אודות השירות היכנסו לאתר.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments
07/01/2024 21:08

Your article helped me a lot, is there any more related content? Thanks! https://www.binance.com/zh-CN/join?ref=GJY4VW8W

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x