xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

אחת ולתמיד: מה מומלץ לאכול לאחר אימון

מי שמתאמנים בוודאי יודעים כמה חשובה התזונה לשמירה על הגוף שלנו ולתמיכה בו, בוודאי כאשר עוסקים בפעילות גופנית. הרבה אנשים שעוסקים בפעילות גופנית כזו או אחרת יודעים מה כדאי או לא כדאי לאכול לפני אימון, כמה שעות לפני האימון כדאי לאכול וכיוצא בזה. דווקא לגבי השאלה מה לאכול אחרי אימון יש הרבה חוסר ודאות ותשובות סותרות. לכן, יצאנו לחקור ומצאנו עבורכם את כל התשובות העדכניות ביותר לשאלה זו.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
קרדיט: Shutterstock
קרדיט: Shutterstock

תזונה בשני שלבים

לתזונה אחרי אימון יש שני שלבים – מה כדאי לאכול מיד בתום האימון ומה כדאי לאכול כ-45 דקות לאחר האימון. בעבר נטו לחשוב שלא בריא לאכול מיד אחרי האימון אלא רק לשתות קצת ושיש לאכול ארוחת עיקרית וגדולה כשעתיים לאחר האימון. מחקרים חדשים מראים כי שתי ההנחות הללו שגויות.

מה אוכלים מיד בסיום האימון

בשלב הראשון, שמגיע מיד בתום האימון, מומלץ להכניס לגוף מעט פחמימות. אולי התאמנתם כדי לשרוף קלוריות ולהיראות חטובים ושריריים יותר, ואתם שואלים את עצמכם למה להכניס פחמימות בחזרה לגוף. התשובה לכך היא שהפחמימות מסייעות לגוף לעבור מתהליך של פירוק בחזרה לתהליך של בנייה. כדי לבנות את מסת השרירים בצורה בריאה ומאוזנת ולא לגרום לגוף לאבד יותר מידי מהמסה שלו חשוב לצרוך פחמימות המעודדות את יצירת הורמון האינסולין. הורמון זה תורם מאוד לתהליכי בניית השריר, יחד עם החלבונים שאותם מומלץ לצרוך בשלב השני.

בשלב זה אפשר לאכול פירות כמו בננה או תפוח, חטיף קטן כמו חטיף גרנולה, כריך קטן וכדומה.

מה אוכלים בשלב השני לאחר האימון

השלב השני של תזונה לאחר אימון קורה כ-45 דקות מתום האימון. בשלב זה כדאי לאכול את הארוחה העיקרית שתסייע בבניית השרירים. כאן חשוב לשלב חלבונים בנוסף לפחמימות. החלבונים הם אבני הבניין של הגוף והפחמימות יסייעו לחלבונים להגיע אל השרירים.

בשלב זה אפשר לאכול עוף, הודו, בקר, דגים, ביצים או קטניות – כל אלה הם דוגמאות לחלבונים. לצידם מומלץ לאכול אורז, תפוחי אדמה, לחמים שונים, שיבולת שועל ועוד – כל אלה פחמימות.

לשלב ולגוון

הסוד הגדול מאחורי השאלה מה לאכול אחרי אימון טמון בעיקרון השילוב. כאשר אנחנו משלבים שתי ארוחות, אחת מיד אחרי האימון ואחת כשלושת רבעי שעה אחריה, ומשלבים בהן פחמימות וחלבונים, אנחנו מסייעים לגוף למלא מחדש את מאגרי האנרגיה שלו, לבנות מסת שרירים בריאה וחזקה ולהתאושש מהמאמץ הפיזי.

כמובן שמומלץ מאוד לשלב בתוך הארוחות הללו גם ירקות ולאכול סלטים שונים, למשל. ואסור לנו לשכוח גם להחזיר לגוף את הנוזלים שהוא איבד במהלך האימון דרך הזיעה ולשתות הרבה. השתייה המומלצת היא מים, כמובן. לא מומלץ לצרוך משקאות קלים ממותקים. אם בכל זאת תרצו לשתות משהו מתוק עדיף לשתות מיץ פירות טבעי שנסחט הרגע כמו מיץ תפוזים מתוק ומרענן.  

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x